AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Noen som vet hvorfor Google home finner på å snakke og spille musikk av seg selv? Dette skjer ofte seint på kvelden og er jævla scary, den står i et annet rom enn der jeg sitter😱🤬😅 Anonymkode: 13ce0...31f
Kitcat Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Sånn er vår også. Vi orker ikke bruke den lenger og har skrudd den av. Bruker heller Spotify appen og spiller direkte til Sonos anlegget. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Åpnet en brusboks her om dagen, plutselig sier Google home -husk å drikk mer vann😮 Anonymkode: b258d...a28 3
Monna1234 Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åpnet en brusboks her om dagen, plutselig sier Google home -husk å drikk mer vann😮 Anonymkode: b258d...a28 😂😂😂Her spilles det jazz fra 50 tallet😤
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Jeg har Alexa, den lever ikke sitt eget liv. Vurderer google siden man kan prate norsk. Men har blitt så glad i å bruke handlelista, at jeg kan se at jeg mangler ting i kjøleskapet og der å da si det høyt til Alexa mens jeg husker det. Anonymkode: 8ac4b...dd9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå