AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Jeg kjøpte nylig en BH som satt veldig fint på da jeg prøvde den på i butikken, men etter å ha brukt den viet den seg veldig ut og ble slapp. Den er ikke ødelagt, men nå må jeg bruke stroppene til å holde brystene oppe, noe jeg selvfølgelig synes er dumt med en ny BH. Jeg har enda ikke vasket den, så dette er etter førstegangs bruk. BH-en er jo ikke ødelagt, men jeg hadde selvfølgelig aldri kjøpt den dersom jeg hadde visst at den skulle vie seg såpass mye ut. Har jeg rett til å gå tilbake butikken og bruke reklamasjonsretten til dette, eller må det mer til for å bruke reklamasjonsretten? Anonymkode: 6fb05...9f2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Bh-er utvider seg, så i butikken skal den heller sitte akkurat litt for stramt. Kjøper en som passet perfekt i butikken vil den på kort tid bli litt for stor. Din høres ut som har utvidet seg alt for mye da, så hadde nok gått tilbake med den da. Anonymkode: 3193a...c5a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Jeg jobber i undertøysbutikk. Kjøpte du den selv uten hjelp eller fikk du råd og veiledning? Bh skal sitte stramt, de vier seg ut. Problemet er at veldig mange damer ikke vil ha den stram, da det buler ut flesk iveralt (sier de selv). Bher utvider seg, det er derfor det er flere hekter bak så man kan stramme inn. Hadde nettopp en sak selv der min ene ansatt hadde solgt en kunde en altfor stor bh. Så hun fikk reklamere på den. Men kun for at vi hadde veiledet feil og damen hadde ikke peiling på størrelsen. Men til syvende og sist er det kunden selv som tar det valget og det er ikke en reklamasjonsrett, det er jo ingenting galt med bhen... Anonymkode: e6e54...7e0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i undertøysbutikk. Kjøpte du den selv uten hjelp eller fikk du råd og veiledning? Bh skal sitte stramt, de vier seg ut. Problemet er at veldig mange damer ikke vil ha den stram, da det buler ut flesk iveralt (sier de selv). Bher utvider seg, det er derfor det er flere hekter bak så man kan stramme inn. Hadde nettopp en sak selv der min ene ansatt hadde solgt en kunde en altfor stor bh. Så hun fikk reklamere på den. Men kun for at vi hadde veiledet feil og damen hadde ikke peiling på størrelsen. Men til syvende og sist er det kunden selv som tar det valget og det er ikke en reklamasjonsrett, det er jo ingenting galt med bhen... Anonymkode: e6e54...7e0 Jeg fikk ikke råd denne gangen, nei. BH-en var stram da jeg prøvde den på, og jeg har ikke opplevd at en BH har viet seg ut så mye som dette, så er derfor jeg lurer på hva jeg har rett på. Anonymkode: 6fb05...9f2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i undertøysbutikk. Kjøpte du den selv uten hjelp eller fikk du råd og veiledning? Bh skal sitte stramt, de vier seg ut. Problemet er at veldig mange damer ikke vil ha den stram, da det buler ut flesk iveralt (sier de selv). Bher utvider seg, det er derfor det er flere hekter bak så man kan stramme inn. Hadde nettopp en sak selv der min ene ansatt hadde solgt en kunde en altfor stor bh. Så hun fikk reklamere på den. Men kun for at vi hadde veiledet feil og damen hadde ikke peiling på størrelsen. Men til syvende og sist er det kunden selv som tar det valget og det er ikke en reklamasjonsrett, det er jo ingenting galt med bhen... Anonymkode: e6e54...7e0 Huff fikk dette rådet av en ansatt på Change. Kjøpte ammebh der for 9 måneder siden og bh en har vel aldri passet. Den er like ubehagelig stram og gir meg røde merker på sidene og gjør at ribbena gjør vondt hele dagen. Anonymkode: 2b7ca...34f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff fikk dette rådet av en ansatt på Change. Kjøpte ammebh der for 9 måneder siden og bh en har vel aldri passet. Den er like ubehagelig stram og gir meg røde merker på sidene og gjør at ribbena gjør vondt hele dagen. Anonymkode: 2b7ca...34f Det er en annen diskusjon og det er allerede en lang tråd om dette der veldig mange er enige med deg 😊 Det er forskjell på stram og STRAM! Anonymkode: e6e54...7e0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke råd denne gangen, nei. BH-en var stram da jeg prøvde den på, og jeg har ikke opplevd at en BH har viet seg ut så mye som dette, så er derfor jeg lurer på hva jeg har rett på. Anonymkode: 6fb05...9f2 Tror ikke du kommer noen vei da det ikke er noe feil på produktet. Det er forskjell på modeller, merker og elastitet. Dro du på en spesialbutikk der bh kostet nærmere 1000 kr eller mer er det nok verdt et forsøk (skjedde jo hos oss, men vi hadde gjort en feil). Kjedebutikk har dårlig kvalitet og langt mindre holdbare produkter på sånne ting. Så kostet den 2-300 kr hadde ikke jeg orket. Men det er meg 😊 Anonymkode: e6e54...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå