AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Jeg skriver på vegne av noen andre. Jeg trenger råd og veiledning når det gjelder utbetaling av strøm og livssopphold penger fra nav kontoret. Hver mnd krever saksbehandleren at jeg sender dokumenter som kvittering, kontoutskrifter, kontooversikter osv for å få utbetalt strøm og livssoppholds penger. I disse mnd har jeg som sagt levert det som kreves etter vedtaket. Men selv om jeg leverer for jeg ikke pengene før det har gått en uke. Da ringer jeg til nav kontoret for å spørre. Nav skriver beskjed til henne. Også får jeg sms om å levere de samme tingene om igjen. Har også skjedd at ett flere dagers sending av alle papirer har hun igjen tilbake krevd de samme tingene grunnet at hun ikke motok posten. Hvordan er det mulig at posten blir forsvunnet..Etter flere tlf med navkontoret og sending av dokumenter får jeg endelig utbetalt men feil beløp. Hver mnd er det kutt i penger. Når jeg ringer og spør. Får info om at jeg hadde penger på kontoen noe som ikke stemmer i det hele tatt. Itillegg har jeg heller ikke fått tilbakebetalt flere mnd strømutbetalinger. En annen ting er at jeg kan heller ikke ha mer enn 100kr i kontoen for å betale f.eks mobile abonnement eller andre ting. Skabehandleren sier at det blir telt i innskudds penger. Det hele startet i JANUAR og fortsetter til og med nå. Saksbehandleren utbetaler på sin egen måte..får ikke utbetalinger utifra vedtaket. Jeg har pratet mange ganger for å løse prob men ingenting skjer. Er det lovlig måte å behandle og utbetale på..Det er ganske irriterende og helt uforståelig hva hun driver med. Saksbehandlere har jo ansvar, erfaring og kunnskap til å behandle og ha oversikt over saken. Hvordan er det mulig rote og kanskje ikke bevare dokumentene!!! Hva gjør man i dette tilfelle. Jeg trenger hjelp. Anonymkode: b0c3e...0f6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Høres ikke særlig hyggelig ut. Hvordan havnet du i denne situasjonen? Har du mulighet til å dekta på noe eller bli arbeidssøker slik at du slipper den type støtte og den behandleren? Anonymkode: 15419...f3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå