Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Noen som har tatt en bachelor i Anvendt datateknologi ved OsloMet? Hva synes dere om utdannelsen? Hva jobber dere som i dag? Hvordan er lønnen? 

Anonymkode: f7d49...0f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått Andendt datateknologi. Er sånn passe fornøyd. Synes nivået på endel fag var ganske dårlig, men det gjelder mer generelt på OsloMet. Hvis du ønsker å bli god og er engasjert så kan det være et godt valg. Jeg fikk jobb i starten av siste året i et av de største konsulentfirmaene så det er absolutt muligheter hvis du er over snittet interessert. Er idag utvikler og tjener omtrent 700', men bor ikke i Oslo så hadde nok tjent vesentlig mer hvis jeg bodde i Oslo

Anonymkode: 153c9...6ea

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått Andendt datateknologi. Er sånn passe fornøyd. Synes nivået på endel fag var ganske dårlig, men det gjelder mer generelt på OsloMet. Hvis du ønsker å bli god og er engasjert så kan det være et godt valg. Jeg fikk jobb i starten av siste året i et av de største konsulentfirmaene så det er absolutt muligheter hvis du er over snittet interessert. Er idag utvikler og tjener omtrent 700', men bor ikke i Oslo så hadde nok tjent vesentlig mer hvis jeg bodde i Oslo

Anonymkode: 153c9...6ea

TS her. Har tidligere gått på OsloMet og skjønner hva du mener med nivået på skolen. Så gøy at du fikk jobb allerede før du var ferdig utdannet! Hvordan synes du studiet var? Hadde du erfaring med programmering, koding etc. før du begynte? 

Skrevet

Hvorfor tenker dere å gå Anvendt datateknologi i stedet for liknende bachelorgrader ved UiO? Skiller det seg ut?

Anonymkode: 5d657...8a7

• Liker 1
Skrevet
På 4.8.2020 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Noen som har tatt en bachelor i Anvendt datateknologi ved OsloMet? Hva synes dere om utdannelsen? Hva jobber dere som i dag? Hvordan er lønnen? 

Høres litt fluffy ut, men kan hende det er bra

Anonymkode: 9d9b3...9e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...