AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Hei! Noen som har tatt en bachelor i Anvendt datateknologi ved OsloMet? Hva synes dere om utdannelsen? Hva jobber dere som i dag? Hvordan er lønnen? Anonymkode: f7d49...0f2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Jeg har gått Andendt datateknologi. Er sånn passe fornøyd. Synes nivået på endel fag var ganske dårlig, men det gjelder mer generelt på OsloMet. Hvis du ønsker å bli god og er engasjert så kan det være et godt valg. Jeg fikk jobb i starten av siste året i et av de største konsulentfirmaene så det er absolutt muligheter hvis du er over snittet interessert. Er idag utvikler og tjener omtrent 700', men bor ikke i Oslo så hadde nok tjent vesentlig mer hvis jeg bodde i Oslo Anonymkode: 153c9...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått Andendt datateknologi. Er sånn passe fornøyd. Synes nivået på endel fag var ganske dårlig, men det gjelder mer generelt på OsloMet. Hvis du ønsker å bli god og er engasjert så kan det være et godt valg. Jeg fikk jobb i starten av siste året i et av de største konsulentfirmaene så det er absolutt muligheter hvis du er over snittet interessert. Er idag utvikler og tjener omtrent 700', men bor ikke i Oslo så hadde nok tjent vesentlig mer hvis jeg bodde i Oslo Anonymkode: 153c9...6ea TS her. Har tidligere gått på OsloMet og skjønner hva du mener med nivået på skolen. Så gøy at du fikk jobb allerede før du var ferdig utdannet! Hvordan synes du studiet var? Hadde du erfaring med programmering, koding etc. før du begynte? Anonymkode: f7d49...0f2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Hvorfor tenker dere å gå Anvendt datateknologi i stedet for liknende bachelorgrader ved UiO? Skiller det seg ut? Anonymkode: 5d657...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 På 4.8.2020 den 16.14, AnonymBruker skrev: Hei! Noen som har tatt en bachelor i Anvendt datateknologi ved OsloMet? Hva synes dere om utdannelsen? Hva jobber dere som i dag? Hvordan er lønnen? Anonymkode: f7d49...0f2 Høres litt fluffy ut, men kan hende det er bra Anonymkode: 9d9b3...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå