AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Kan tenke meg at det er mye ekle mennesker innom om natten... og i helgene er det sikkert masse å gjøre Hvorfor er det vanlig å være alene? Anonymkode: a4448...0fc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 De bensinstasjonene jeg har vært borti har singelvakter på hverdagsnetter, fordi det er så lite trafikk, og to eller tre på jobb i helgene, nettopp fordi det er mer trafikk og mer ekle folk. Anonymkode: 177ca...eed
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan tenke meg at det er mye ekle mennesker innom om natten... og i helgene er det sikkert masse å gjøre Hvorfor er det vanlig å være alene? Helt enig. Så denne her om dagen : Kvinne som jobbet helt alene. Ikke bensinstasjon, men fortssatt Anonymkode: c5dd8...fb2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Fordi de som eier bensinstasjonen vil tjene mest mulig penger. Og det gjør de ved å ha minst mulig betjening Anonymkode: 56074...5be 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 De vil spare penger og bryr seg lite om ansatte. Anonymkode: b3a55...dce
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Det går bra helt til det ikke går bra lengre. Jeg har jobbet mye natt alene på bensinstasjon langs en mørk hovedvei. Ikke spesielt gøy. Anonymkode: aa2b5...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå