AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Hva har jeg gjort nå!!!😭 jeg er veldig lys blond, omtrent ishvit. Jeg hadde tenkt å farge det i en mildere blondfarge. Så jeg tok med meg frøkna på 8 mnd opp på badet, hun satt i vippestolen mens jeg holdt på. (Det luktet ikke noe av denne fargen). når jeg var ferdig og skulle ta hun opp så ble hun LIVREDD. Jeg har prøvd å roe henne i flere timer nå 😭😭 fargen er jo nesten helt lik bare litt mørkere... jeg er alene da pappaen og storesøster er på hytta. hva skal jeg gjøre?! Hun har aldri vært sånn før😭😭 Anonymkode: fdb24...7a4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Snakk med henne så hun hører stemmen din. Vær rolig og klapp og kjæl med henne slik du pleier med hendene. Ikke klem henne altså, før hun er varmet opp. Anonymkode: 7acbd...38a 3
Rant Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Kan det være kjemikaliene i hårfargen. Kanskje babyen plukker opp lukten bedre? 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snakk med henne så hun hører stemmen din. Vær rolig og klapp og kjæl med henne slik du pleier med hendene. Ikke klem henne altså, før hun er varmet opp. Anonymkode: 7acbd...38a Jeg har gjort det. Jeg stryker forsiktig og synger sangene jeg alltid synger. Ingenting hjelper 😭😭 ts Anonymkode: fdb24...7a4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, Rant skrev: Kan det være kjemikaliene i hårfargen. Kanskje babyen plukker opp lukten bedre? Jeg har jo farget håret flere ganger men da i samme farge. Jeg har byttet klær, prøvd hettegenser med hette på... jeg aner ikke hva jeg skal gjøre 😭 jeg prøver å holde meg rolig, men jeg gråter faktisk av smerte nå. Dette var sykt vondt😭 ts Anonymkode: fdb24...7a4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Pust med magen, det går over. Jeg klipte håret fra langt til kort da barnet mitt var omtrent 8 mnd. Hun var redd og skeptisk i noen timer, og så gikk det over. Oppfør deg som du pleier, syng en sang, lek klappelek, gi noe godt å spise. Barnet ditt trenger bare litt tid på å skjønne at det er sånn mamma er nå. Anonymkode: 543af...1b8 3
Rant Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo farget håret flere ganger men da i samme farge. Jeg har byttet klær, prøvd hettegenser med hette på... jeg aner ikke hva jeg skal gjøre 😭 jeg prøver å holde meg rolig, men jeg gråter faktisk av smerte nå. Dette var sykt vondt😭 ts Anonymkode: fdb24...7a4 Huff. Skjønner det er vanskelig. ❤️ Men kan det være noe annet en forandringen? Håper hun kjenner deg igjen snart. Om du snakker med henne og lar henne få lukte på kroppen din.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pust med magen, det går over. Jeg klipte håret fra langt til kort da barnet mitt var omtrent 8 mnd. Hun var redd og skeptisk i noen timer, og så gikk det over. Oppfør deg som du pleier, syng en sang, lek klappelek, gi noe godt å spise. Barnet ditt trenger bare litt tid på å skjønne at det er sånn mamma er nå. Anonymkode: 543af...1b8 Jeg håper det! 😭 jeg får bare være rolig å håpe det går over snart ts Anonymkode: fdb24...7a4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 4 minutter siden, Rant skrev: Huff. Skjønner det er vanskelig. ❤️ Men kan det være noe annet en forandringen? Håper hun kjenner deg igjen snart. Om du snakker med henne og lar henne få lukte på kroppen din. Nei tror ikke det. Vi har vært alene hjemme noen dager nå kun oss to og vi har bare kost og hatt det så fint. Bare knips så svitsjet det helt😭 hvor dum er jeg som farger håret når jeg er alene med hun 🙄🙄 ts Anonymkode: fdb24...7a4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 Hva med hestehale ? Anonymkode: dc303...43f 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 Hvor er babyen nå som du sitter og skriver her? Anonymkode: 16d1b...d57 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 Ta håret i hestehale og ha henne i vogna og ta henne med ut? Anonymkode: dc303...43f 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 Håret i hestehale og snakk masse. Anonymkode: 4b6ef...572
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 Jeg var kjempe redd når faren min barberte seg har jeg hørt. Skjedde flere ganger i året til jeg ble tre år. Anonymkode: 8c6d2...fa2 2
Hatsumomo Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var kjempe redd når faren min barberte seg har jeg hørt. Skjedde flere ganger i året til jeg ble tre år. Anonymkode: 8c6d2...fa2 Hehe uff da, skikkelig traumeopplegg hver gang pappa barberer seg. Sorry at jeg ler, bare så det for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #16 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, Hatsumomo skrev: Hehe uff da, skikkelig traumeopplegg hver gang pappa barberer seg. Sorry at jeg ler, bare så det for meg. Ja det er mye skummelt når man er liten 😊 dette går bra. Anonymkode: 8c6d2...fa2 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #17 Skrevet 4. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var kjempe redd når faren min barberte seg har jeg hørt. Skjedde flere ganger i året til jeg ble tre år. Anonymkode: 8c6d2...fa2 Hehe, det er visst mange barn som reagerer på det. Det er en mann i vår vennekrets med skjegg. Han har hatt det så lenge jeg kan huske. En dag bestemte han seg for å barbere det av før han skulle hente i barnehagen. Han måtte ringe kona etter tre kvarter med høylytt gråt fra barnet og brånekt på å være med denne fremmede. Anonymkode: 4b6ef...572 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #18 Skrevet 4. august 2020 Da sønnen min var ca 9-10 måneder ble han livredd for fastlegen som hadde fått helskjegg siden sist vi var der. Han ble så redd og skrek så voldsomt at jeg bare måtte snu i døra. Et par dager etterpå hadde vi fått ny time, men han var like hysterisk så det endte med at vi måtte bytte fastlege-uten 🧔 😃 Anonymkode: ccad6...107 5
Cinnamondiva Skrevet 4. august 2020 #19 Skrevet 4. august 2020 Huff, babyen kjenner deg nok ikke helt igjen. Men det går nok over. Snakk rolig med henne 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #20 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da sønnen min var ca 9-10 måneder ble han livredd for fastlegen som hadde fått helskjegg siden sist vi var der. Han ble så redd og skrek så voldsomt at jeg bare måtte snu i døra. Et par dager etterpå hadde vi fått ny time, men han var like hysterisk så det endte med at vi måtte bytte fastlege-uten 🧔 😃 Anonymkode: ccad6...107 Hahah, måtte lese opp denne til mannen 😂 Anonymkode: 2cc4f...719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå