AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 tips til norske nettbutikker med stilig treningstøy? har sett på zalando blant annet. kanskje det finnes noen bra jeg ikke kjenner til☺️ Anonymkode: 2b2f2...33e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Nå er det umulig å vite hva du synes er stilig, da.. Jeg kjøper mye på hm. Synes ikke det er noe særlig det de har på zalando (både mtp kvalitet og utseende, mye merkelige passformer og upraktiske ting). Anonymkode: 72199...b29
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Typiske sportsbutikker som xxl og Intersport har også nettside med større utvalg enn i butikk. Anonymkode: 2387c...b27
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #6 Skrevet 6. august 2020 XXL finner jeg ikke noe. Zalando, Junkyard, Boozt, Footlocker, men kommer jo an på om du ser etter tantete treningstøy eller ungdommelig og sporty. Anonymkode: 75370...c71
Lisa Rowe Skrevet 6. august 2020 #9 Skrevet 6. august 2020 Jeg har god erfaring med gymshark, stronger, famme og aim'n. De to første bestiller jeg fra deres offisielle nettside, mens de to siste bestiller jeg fra tights.no.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 11 timer siden, Lisa Rowe skrev: Jeg har god erfaring med gymshark, stronger, famme og aim'n. De to første bestiller jeg fra deres offisielle nettside, mens de to siste bestiller jeg fra tights.no. ts her; takk☺️gymshark, x-life og tights.no er i min gate😁 Anonymkode: 2b2f2...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå