Gå til innhold

Påbud med munnbind?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, PollyPocket skrev:

Veldig enig med deg! Hva sier din sjef ang bruk av munnbind? Vi får ikke lov å bruke dette, ikke engang tøybind.

Sjefen vil helst ikke at jeg skal bruke det per i dag, fordi jeg - sitat- "kan skremme kundene". Sjefen min er en feiging, han har hele tiden toet sine hender og innført et absolutt minimum av tiltak. Et påbud hadde hjulpet oss ansatte til å føle oss trygge i vår jobbhverdag. 

Anonymkode: c8604...323

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjefen vil helst ikke at jeg skal bruke det per i dag, fordi jeg - sitat- "kan skremme kundene". Sjefen min er en feiging, han har hele tiden toet sine hender og innført et absolutt minimum av tiltak. Et påbud hadde hjulpet oss ansatte til å føle oss trygge i vår jobbhverdag. 

Da kan du be han holde kjeften sin dersom det blir anbefalt av FHI.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Da kan du be han holde kjeften sin dersom det blir anbefalt av FHI.

Det skal jeg fortelle min om dette blir en anbefaling f.o.m fredag😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tatt i betraktning at det er normalt i store deler av verden å bruke munnbind når man selv er syk, så man ikke skal smitte andre, skal du ikke se bort i fra at mange kunder vil tro du stiller corona-syk på jobb dersom du stiller med munnbind. 

Anonymkode: cc627...91f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tatt i betraktning at det er normalt i store deler av verden å bruke munnbind når man selv er syk, så man ikke skal smitte andre, skal du ikke se bort i fra at mange kunder vil tro du stiller corona-syk på jobb dersom du stiller med munnbind. 

Anonymkode: cc627...91f

Jeg skjønner det. Det beste hadde vært om alle kunne bruke det, så vi beskytter hverandre. Men det sitter veldig langt inne hos oss nordmenn. Jeg tror mange faktisk hadde blitt lettet over et påbud på offentlige plasser hvor mange samles. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, PollyPocket skrev:

Det skal jeg fortelle min om dette blir en anbefaling f.o.m fredag😂

Jeg hadde brukt munnbind og ikke brydd meg om hva sjefen sa. Det er pandemi. 

Endret av NorthernLight
  • Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne ha et påbud på butikk. Jobber på butikk, er redd omtrent hver dag. Så mye ego folk. Hjelper ikke at bare jeg bruker det, kundene og alle som er innom burde det, og da trenger man et påbud. Anbefaling vil ikke utgjøre noen stor forskjell, tror jeg. 

Anbefaling er ikke nok nei, her må det påbud inn på banen. ALLE må bruke munnbind hvis det skal være et virksomt tiltak.

• Opprett ny...