AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Har en på 9 mnd som aldri har sovet nevneverdig. Både dag og nattesøvn er et mareritt. Jeg har tatt hver eneste natt siden fødsel fordi far er lat. Nå skal jeg snart begynne i jobb og kjenner et skrikende behov for mer enn 4 timer søvn i døgnet. Så far må på banen, problemet er bare at når jeg er hjemme har far absolutt ingen terskel for å vekke meg. Skylder på puppen, selv om vi sluttet å nattamme for lenge siden. Så jeg må ut av huset slik at far må finne ut av det selv. Men jeg føler det er tidlig å sove borte 😮 Noen med råd? Noen som har gjort det? Hvordan gikk det? Anonymkode: f78b6...69c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Så lenge far er der, er det null problem. Dra, og la mannen ta seg av det. Vil han ikke, må han tvinges. Jeg hadde nektet å godta sånn oppførsel. Hadde han kommet og vekket meg, hadde jeg nektet å stå opp og bedt ham ryke og reise, så lenge du ikke må amme. Om du gir etter og faktisk tar deg av tingene, lar du ham jo fortsette med det tullet der. Anonymkode: 7b3d3...f2f 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Tok en natt på hotell da mini var 7 mnd, gikk heeelt fint! Og det var sårt nødvendig 😅 men mannen din må skjerpe seg kraftig! Han må klare å gå en natt uten å vekke deg.. spesielt når baby ikke lenger ammes på natt. Anonymkode: 97ff2...734 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Mannen din kan ta seg en bolle. Legg baby, sett på babycall, legg den inntil øret til far med full styrke etter han har sovnet og legg deg på et eget rom. Når du jobber har han permisjon og da er natten hans ansvar. Anonymkode: de6e5...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Baby sov borte første gang ved ca 4,5 mnd (hos mine foreldre). Jeg pumpet meg på forhånd pluss sendte med mme. Jeg og faren nøt å ha venner på middag uten å tenke på å måtte opp tidlig dagen etter pluss stå opp om natta, vi tok oss et ekstra glass vin og sov leeenge. Nydelig var det. Hadde tatt en natt på hotell om jeg var deg. Glatt. Du trenger overskudd før jobb. Hadde installert meg på hotellrommet, kanskje tatt et bad hvis det er badekar, lagt meg på senga og bestilt take-away-mat (eller noe fra room-service), tatt et glass vin og sett på TV. Lagt meg til å sove tidlig og nytt en deilig frokost dagen etterpå. (Pass på at det ikke er kjip coronafrokost). Eller dratt til foreldrene mine og blitt dullet med. Anonymkode: de7fd...e33 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så lenge far er der, er det null problem. Dra, og la mannen ta seg av det. Vil han ikke, må han tvinges. Jeg hadde nektet å godta sånn oppførsel. Hadde han kommet og vekket meg, hadde jeg nektet å stå opp og bedt ham ryke og reise, så lenge du ikke må amme. Om du gir etter og faktisk tar deg av tingene, lar du ham jo fortsette med det tullet der. Anonymkode: 7b3d3...f2f Han legger bare baby opp i senga til meg og går og legger seg igjen.. Hjelper ikke uansett hvor mye jeg protesterer eller kjefter 😧 Så jeg må ut av huset, og være utilgjengelig tror jeg.. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tok en natt på hotell da mini var 7 mnd, gikk heeelt fint! Og det var sårt nødvendig 😅 men mannen din må skjerpe seg kraftig! Han må klare å gå en natt uten å vekke deg.. spesielt når baby ikke lenger ammes på natt. Anonymkode: 97ff2...734 Enig 😮 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen din kan ta seg en bolle. Legg baby, sett på babycall, legg den inntil øret til far med full styrke etter han har sovnet og legg deg på et eget rom. Når du jobber har han permisjon og da er natten hans ansvar. Anonymkode: de6e5...8ba Hjelper ikke, han kommer bare inn med baby. Mannen skal ikke ha permisjon av div grunner, selv om jeg ser han hadde hatt veldig godt av det Anonymkode: f78b6...69c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han legger bare baby opp i senga til meg og går og legger seg igjen.. Hjelper ikke uansett hvor mye jeg protesterer eller kjefter 😧 Så jeg må ut av huset, og være utilgjengelig tror jeg.. Enig 😮 Hjelper ikke, han kommer bare inn med baby. Mannen skal ikke ha permisjon av div grunner, selv om jeg ser han hadde hatt veldig godt av det Anonymkode: f78b6...69c Lås døren. Seriøst. Mannen din er en idiot. Anonymkode: 7b3d3...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Hvorfor har du ikke gått fra han? Anonymkode: b66e6...65f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå