AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Har et knøtt på 4 mnd. Slet mye med veksten i starten og vi endte med å gi flaske(mme) i tillegg til pupp. Var aldri noe problem å bytte mellom pupp og flaske. Nå derimot er det ofte styr å få koblet på puppen, mye vræling, ingen problem med flaske. Er dette tegn på at det nærmer seg slutten på amming eller er det noe jeg kan gjøre for å få det til igjen? Jeg må ikke på død å liv gi pupp altså, men om det er en enkel løsning på problemet så er det jo greit å slenge ut puppen i krisetilfeller uten å måtte styre med flasker 😅 Anonymkode: 60a45...759
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Er det ingen som har noen tips? Anonymkode: 60a45...759
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Jeg kan ikke så mye om flaskemating, men mener å ha lest at man kan få flasker som er mer lik puppen, og ikke gir melk så lett som andre flasker? Mulig baby synes det er lettvint med flaske for da slipper hen å jobbe for å få ut maten? Anonymkode: 5b12b...0d0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, Ginny skrev: Ammehjelpen kan hjelpe deg 😊 Ja! Ring en ammehjelper idag! Anonymkode: 56218...a3b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Ammeskjold kanskje? Anonymkode: 89a4b...cb2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 Veldig vanlig med brystvegring rundt den alderen, det er ofte så mye annet spennende som skjer, men behøver ikke bety slutten. Jeg måtte (og må fortsatt) amme på helt mørkt og stille rom for at min skal gidde å konse. Prøv å tilby men ikke stress med det, masse kos på brystet utenom amming, hud mot hud og sånne ting kan hjelpe. Anonymkode: cc735...603
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Takk for tips 😊 Baby har spist litt nå i kveld på mørkt rom, men dagtid ingenting. Skal høre med amme hjelpen og 😊 Anonymkode: 60a45...759 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 Jeg har fullammet nå i 6 mnd å rundt 4 mnd ble det helt kaos. Han klikka i vinkel om jeg la han til i stua hvor jeg hadde ammet hver gang på dagtid siden fødsel. Endte med å amme liggende i sengen i mørket, eneste som funker her. Han holder på sånn enda, nå har han i tillegg fått to tenner nede å han biter noe voldsomt hvis jeg ammer han ute i stua for da blir han så giret og skal glane på alt mulig å vrir seg unna. Det gjør drit vondt!! Har bare gitt opp å amme i dagslys😂 jeg ville forsøkt å ammet en rolig plass med dempet eller ikke noe lys. Alt er brått fryktelig spennende på denne tiden å da er ikke pupp alt lenger har jeg skjønt 🤪 Anonymkode: ea3f8...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå