AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Hei, jeg vurderer å søke jobb som Renholder og har en bekjent som jobber med dette. Jeg får litt inntrykk av at det er veldig slitne damer der og når det endelig kommer inn en vikar får vikaren høre om all den dårlige delen med jobben med at det er vanskelig å få tak i folk og at de ikke har råd til å ansette flere. De som jobber der allerede løper nesten beina av seg.. True or false? Jeg ser ikke ned på det å jobbe som Renholder og vil virkelig søke Anonymkode: 35ac4...894
Cordelia Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg vurderer å søke jobb som Renholder og har en bekjent som jobber med dette. Jeg får litt inntrykk av at det er veldig slitne damer der og når det endelig kommer inn en vikar får vikaren høre om all den dårlige delen med jobben med at det er vanskelig å få tak i folk og at de ikke har råd til å ansette flere. De som jobber der allerede løper nesten beina av seg.. True or false? Jeg ser ikke ned på det å jobbe som Renholder og vil virkelig søke Anonymkode: 35ac4...894 Jobbet i et år som renholder i privat selskap, og måtte bare gi opp da det ble altfor stressende. Det de sier er nok ganske beskrivende.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Du har nok rett i at det stort sett er kvinnfolk i renholdsbransjen, men noen menn finnes. De er ikke nordmenn, men flyktninger som kom på sent 70 og 80 tallet. Det var flyktninger som kom for å få et bedre liv, som jobbet og hadde arbeidsmoral. Anonymkode: 25f44...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå