Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg vurderer å søke jobb som Renholder og har en bekjent som jobber med dette. Jeg får litt inntrykk av at det er veldig slitne damer der og når det endelig kommer inn en vikar får vikaren høre om all den dårlige delen med jobben med at det er vanskelig å få tak i folk og at de ikke har råd til å ansette flere. De som jobber der allerede løper nesten beina av seg.. True or false? Jeg ser ikke ned på det å jobbe som Renholder og vil virkelig søke 

Anonymkode: 35ac4...894

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg vurderer å søke jobb som Renholder og har en bekjent som jobber med dette. Jeg får litt inntrykk av at det er veldig slitne damer der og når det endelig kommer inn en vikar får vikaren høre om all den dårlige delen med jobben med at det er vanskelig å få tak i folk og at de ikke har råd til å ansette flere. De som jobber der allerede løper nesten beina av seg.. True or false? Jeg ser ikke ned på det å jobbe som Renholder og vil virkelig søke 

Anonymkode: 35ac4...894

Jobbet i et år som renholder i privat selskap, og måtte bare gi opp da det ble altfor stressende. Det de sier er nok ganske beskrivende.

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok rett i at det stort sett er kvinnfolk i renholdsbransjen, men noen menn finnes. De er ikke nordmenn, men flyktninger som kom på sent 70 og 80 tallet. Det var flyktninger som kom for å få et bedre liv, som jobbet og hadde arbeidsmoral. 

Anonymkode: 25f44...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...