AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Jeg har en jobb, det jeg jobber skift. Vi er på vei mot vinter og mørket igjen. Men enda er det ganske lyst. Jeg har lyst til å investere i en sovemaske, men en god en, en som faktisk stenger ute lyset. Tempur sin har akkurat disse kommentarene, den stenger ute all lys. MEN mange sier at den ikke er noe for dem som sover på siden, altså meg 😅😬 Er det noen som har erfaring med denne? Evt. har en annen å anbefale? Jeg synes tempur sin er i dyreste laget, så gjerne ikke overstige 349kr. Anonymkode: 693af...e4d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Jeg har ikke erfaring med den, men ut ifra bildene ser den veldig klumpete ut.. Jeg ser for meg at det kan være ubehagelig om man liker sove på siden. Jeg bruker et pannebånd, jeg 😛 Har også lystette screens på soverommet, da er det helt mørkt selv når solen står rett på. Anonymkode: 12f1e...693
tirben Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Jeg har Tempur sovemaske. Den ser kanskje klumpete ut, men den er svært behagelig å ha på. Veldig myk, og jeg sover både på magen og på siden med den.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 24 minutter siden, tirben skrev: Jeg har Tempur sovemaske. Den ser kanskje klumpete ut, men den er svært behagelig å ha på. Veldig myk, og jeg sover både på magen og på siden med den. Du opplever ikke den som «stor» når eu ligger på siden? Var så mange reviews på amazon som kommenterte at det ikke var behagelig å ligge på siden med den 😅 det var nesten den ene negative tingen som ble sagt. Anonymkode: 693af...e4d
tirben Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Nei, jeg synes ikke det. Den er så myk, og føyer seg etter mine hodebevegelser. I begynnelsen er det kanskje uvant, men jeg har brukt min i mange år, både på reise og hjemme på sommeren.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Jeg bruker en i silke fra MellyMoon og kan anbefale den. Beste sovemasken jeg har hatt. Anonymkode: 47438...045
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 Jeg bruker også sovemaske fra MellyMoon, kjempegod! Dekker øyeområdet veldig godt, og sitter bra på. Anonymkode: 07beb...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå