Gjest DrEaMy Skrevet 17. september 2002 #1 Del Skrevet 17. september 2002 jeg lurer på hva orientalsk sex er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. september 2002 #2 Del Skrevet 17. september 2002 Veeeeldig deilig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. september 2002 #3 Del Skrevet 17. september 2002 Greit at det er deilig Kevin, men hva er det????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 18. september 2002 #4 Del Skrevet 18. september 2002 Hørt om Kama Sutra??! Det har du nok. Eller en bok som heter Guddommelig Sex (om tantrisk og taoistisk elskovskunst)?? Check it out Orientalsk sex er litt vanskelig å forklare... Men som Kevin sier, det er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 18. september 2002 #5 Del Skrevet 18. september 2002 jeg lurer på hva orientalsk sex er? Hva er europeisk sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #6 Del Skrevet 18. september 2002 Les Kama Sutra. Lykke til! Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrEaMy Skrevet 18. september 2002 #7 Del Skrevet 18. september 2002 ble ikke noe klokere foruten at jeg må få meg kama sutra..hvor får jeg tak i denne boka da? på vanlige bokhandler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrEaMy Skrevet 18. september 2002 #8 Del Skrevet 18. september 2002 ble ikke noe klokere foruten at jeg må få meg kama sutra..hvor får jeg tak i denne boka da? på vanlige bokhandler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 19. september 2002 #9 Del Skrevet 19. september 2002 ble ikke noe klokere foruten at jeg må få meg kama sutra..hvor får jeg tak i denne boka da? på vanlige bokhandler eller? Se på cupido sine hjemmesider. de har helt sikkert en link eller noe i shoppen sin. MvH Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #10 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg kjøpte min Kama Sutra i en vanlig bokhandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2002 #11 Del Skrevet 19. september 2002 Les Kama Sutra. Lykke til! Mie Nå ble jeg nyskjerrig og.. " Kama Sutra, elskovskunstens klassiker, gir mangfoldige råd om dagliglivets viderverdigheter, om knep for å forføre en kvinne, om hvordan kvinnen kan kapre en rik elsker, få maksimalt ut av ham og bli kvitt ham igjen. Bøkene inneholder dristige og krevende praktiske øvelser. © FS Informasjonstjenester" hmm..`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. september 2002 #12 Del Skrevet 19. september 2002 Ja, Eminel hadde svaret... Kama Sutra..... MÅ prøves.... Ellers tenkte jeg da egentlig kun på da jeg hadde sex med ei orientalsk jente, jeg da.... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå