Gå til innhold

Msn, svarer ikke på mine henvendelser

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt-som-vil-vite
Skrevet

Har et lite problem... en jente jeg mer eller mindre har forelsket meg litt i... og vi har hatt mange koselige stunder sammen har nå mer eller mindre dradd fra meg...

Jeg kan være pålogget på MSN og hun kommer på, jeg tar kontakt, men hun gir ikke svar i det hele tatt. Er utrolig frustrerende... det jeg har truffet henne i det virkelige liv så kan hun være mer nær... selvom det i det siste ikke har blitt det helt store...

Hun lar meg ikke kysse henne, men får være nær henne... blir helt frustrert jeg... og vil vite hvor jeg står...

Alle dere på KG, noen med gode hint til hva jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hun vært interessert så hadde hun svart deg på Msn ;)

Når hun ikke gjør det så er det nok ikke så mye du kan få gjort tror jeg.

Skrevet

Spør henne om hun vil ha deg eller ikke.

Skrevet

msn trenger naturligvis ikke å fungere som det skal..men tror nok du kan konkludere med at hun ikke er så veldig interessert i deg. Eller hun kan være av den "gammeldagse" sorten som faktisk ikke syns det er noe særlig romantisk med hverken msn eller sms, men som faktisk liker menn som snakker til henne ansikt til ansikt.

Spør henne hva hun syns om deg du. Og lykke til. :)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet

For å være litt brutal, så tror jeg dessverre det bare er to muligheter:

a) hun har blokkert deg fra msn....

b) hun vil ikke svare..

Begge alternativer har et svar: hun er nok rett og slett ikke så veldig interessert....

Kjærlighet trenger ikke være så vanskelig som folk skal ha det til: slutt analyseringen og ta ting for det det er... hvis hun hadde vært forelska i deg hadde hun garantert tatt kontakt, svart på henvendelser, latt deg kysse henne!!!!

For å si det grusomt: She's just not that into you!

Lykke til!

Skrevet

PS! Ikke stol 100% på MMS. Jeg får mange litt fornærmede meldinger fra venner som lurer på hvorfor ikke jeg svarer på meldingene deres. Det er ikke helt bra nettilgang her på jobb, så det er mye som aldri kommer frem til meg.

Men, ellers høres det ikke ut som hun er så veeeeldig interessert. hva med å invitere henne med på noe? Svarer hun nei, så vet du...

Skrevet

Spør om hun er interesert i deg eller ikke. Sier hun ja er du på lykkeskyen, sier hun nei, klarer du å avslutte kapitlet og kommer deg videre i livet ditt.

Skrevet

Send en melding til henne, ring henne og prøv å avtal å møte henne. spør henne hva hun vil. På den måten finner du fort ut om hun er ei luremus eller ikke.. ;)

Skrevet

Å ikke svare noen er utrolig uhøffelig. Dropp han, han er ikke verdt det.

Skrevet

Du høres ut som en fyr jeg kjenner, og jeg gjør sånn på msn.. Ikke for å være kjip men ja det er for å slippe å ha noe med han å gjøre...

Men ikke fortvil, er ikke sikkert hun gjør det av samme grunn...

Lykke til jaffal

Skrevet

Kansje du gjorde som meg å forelska deg i forestillingen om denne personen? Basert på hva du skriver virker det iaffal sånn på meg. Aldri noe respons å få å hjelper du de får du ikke så mye som et takk engang. Slett henne fra lista di!

Gjest gjest1
Skrevet

Dårlig gjort av henne og ikke svare. Når jeg har folk på min msn-liste som jeg ikke gidder mer, så blokkerer jeg og sletter dem fra lista. Da kan ikke de se om jeg er pålogget lenger... veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...