AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Holder på å bli gal av søvnmangel, mini har aldri vært flink til å sove men nå er det vel så ille som økedøgnene når hun var nyfødt. Nettene er veldig variable men de siste ukene våkner hun 8-10 ganger på natten, gjerne våken opp til en time en gang etter 4-5. Hvis jeg er heldig får jeg netter med bare 6 oppvåkninger, innimellom slår hun til med noen dager hvor hun kun våkner for å spise, så jeg vet hun kan. Hun er ikke sulten, ammer stort sett 3 ganger, heller ikke 4 month sleep regression, den har vi vært gjennom. Det er ikke utviklingssprang og heller ikke tenner såvidt jeg kan se og kjenne. Jeg hadde sett for meg at søvnen skulle bli bedre etter 4 month sleep regression men den har nesten blitt verre, selv om de gode dagene hennes er bedre en før så er de mindre forutsigbare nå. Trenger bare litt sammenhengende søvn snart, akkurat nå er det luksus med to timer. Noen fler som har hatt det sånn? Og ble det bedre? Eneste tipset jeg har fått av Hs er å prøve å introdusere grøt for å se om det hjelper. Anonymkode: 7688a...e7e
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Sleep regression. Typisk i den alderen. Er et mareritt. Men det er nå baby kan begynne å skille mellom natt og dag så det VIL bli bedre 🙌
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 25 minutter siden, WhisperingWind said: Sleep regression. Typisk i den alderen. Er et mareritt. Men det er nå baby kan begynne å skille mellom natt og dag så det VIL bli bedre 🙌 Har vært gjennom den allerede, det var en veldig definert periode hvor hun våknet hver 2 time på natt og hvert 30 minutt på dag i 2 uker, men synes nesten søvnen har blitt verre siden. 😰 Hun sover fra 7-7 og har ganske faste lurer på dagtid så tror ikke hun har problemer med å skille dag og natt heller. Anonymkode: 7688a...e7e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Jeg har ingen gode råd, men er i akkurat samme båt med baby 5 mnd her. Hun våknet 10-12 ganger per natt for en måneds tid siden, deretter ble det litt bedre, men nå er det tilbake til samme greia igjen. Storebror hadde akkurat det samme søvnmønsteret, bare at han var hakket verre hele veien. Der var søvnen desidert verst mellom 5-7 mnd. Var riktignok oppe mye av natten etter det også før jeg tok et oppgjør og kuttet ut amming på natt og samsoving da han var drøye 9 måneder. Denne gangen tar jeg kampen noe tidligere om ikke dette bedrer seg før den tid😣 Anonymkode: 805a9...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ingen gode råd, men er i akkurat samme båt med baby 5 mnd her. Hun våknet 10-12 ganger per natt for en måneds tid siden, deretter ble det litt bedre, men nå er det tilbake til samme greia igjen. Storebror hadde akkurat det samme søvnmønsteret, bare at han var hakket verre hele veien. Der var søvnen desidert verst mellom 5-7 mnd. Var riktignok oppe mye av natten etter det også før jeg tok et oppgjør og kuttet ut amming på natt og samsoving da han var drøye 9 måneder. Denne gangen tar jeg kampen noe tidligere om ikke dette bedrer seg før den tid😣 Anonymkode: 805a9...4fa Det er alltid litt betryggende å høre fra noen i samme båt, har liksom følelsen av at våre netter er så mye verre en de andre jeg kjenner med jevngamle babyer. Håper det bedrer seg for deg også snart! Anonymkode: 7688a...e7e
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært gjennom den allerede, det var en veldig definert periode hvor hun våknet hver 2 time på natt og hvert 30 minutt på dag i 2 uker, men synes nesten søvnen har blitt verre siden. 😰 Hun sover fra 7-7 og har ganske faste lurer på dagtid så tror ikke hun har problemer med å skille dag og natt heller. Anonymkode: 7688a...e7e Sleep regression kommer i flere faser og kan komme og gå over korte og lengre perioder gjennom baby og barnehageårene. Fun times👀😬😂 Endret 4. august 2020 av WhisperingWind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå