AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Artikkel fra The New York Times. Stemmer det at de har funnet ut at små barn kan ha like mye av viruset i nesen og lungene som voksne, og dermed potensielt smitte andre, selv om symptomene er milde? Det er IKKE det man vil lese nå som barnehager og skoler gjenåpnes.. Nå må regjeringen sette ned foten snart! Vi gikk inn i sommeren med lave tall, fordi vi var så flinke, men når man lot næringslivet ta kontrollen så virker det som det har sklidd helt ut. Fuck korona altså!!! Jeg vil ha en normal hverdag igjen. Anonymkode: 46771...b16 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Jeg tror vi som samfunn burde hatt gruppeterapi. Korona forsvinner ikke. Vi håndterer det ulikt og må hjelpe hverandre. Anonymkode: 8d6a6...700 1
Frøkensina Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Barn er små smittebomber med andre virus så det forundrer meg ikke. Når de sa at det ikke så ut som at barn ble smittet i barnehager/skoler i Sverige var det jo basert på at få barn blir syke, de hadde ikke testet mengder av barn uten symptomer for smitte.
Iceman Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 På 4.8.2020 den 4.05, AnonymBruker skrev: Artikkel fra The New York Times. Stemmer det at de har funnet ut at små barn kan ha like mye av viruset i nesen og lungene som voksne, og dermed potensielt smitte andre, selv om symptomene er milde? Det er IKKE det man vil lese nå som barnehager og skoler gjenåpnes.. Nå må regjeringen sette ned foten snart! Vi gikk inn i sommeren med lave tall, fordi vi var så flinke, men når man lot næringslivet ta kontrollen så virker det som det har sklidd helt ut. Fuck korona altså!!! Jeg vil ha en normal hverdag igjen. Anonymkode: 46771...b16 Normal hverdag kunne vi hatt allerede om grensene hadde blitt stengt fullstendig. 1
Anbefalte innlegg