Bli medlem Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 https://www.nettavisen.no/sport/tidligere-valerenga-spiller-beskyldes-for-rasisme---meldingene-ble-sendt-uten-at-jeg-hadde-noen-anelse/3424000669.html Skal man få bukt med rasisme, må man sette inn tiltak der rasismen er. For mange er det en overraskelse at rasismen florerer i innvandrermiljøene. For andre er det overhode ingen overraskelse, og en hard kamp for å få belyst de enorme problemene med rasisme i disse miljøene. Denne gangen var det en svart kvinne det gikk utover, andre ganger det hvite, gule, brune, røde. Ingen slipper unna. Rasismen finnes blant alle grupper. 4
Tiuren Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Det var vist ikke så spennende med denne rasisten, men tenk hvilket kor det hadde blitt dersom det hadde vært en hvit mann som kunne knyttes til dette? 9
Drizzt Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Han har jo riktig navn, så her tier hylekoret, alle anti-rasister er fraværende og diverse organisasjoner er musestille. Deres sanne ansikt. 9
Callisto83 Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Den dagen man holder ALLE mennesker ansvarlig for rasisme, er den dagen man faktisk oppfører seg minst rasistisk. Jeg tror enkelte i Norge ikke aner hvor ille det er i visse andre kulturer. Eller så bryr de seg ikke, for en person "det er synd på i utgangspunktet", kan man jo ikke stille like strenge krav til. Jeg tror det kanskje er sånn noen tenker. Hadde håpet vi hadde kommet lengre i 2020.. Det er fint det blir satt fokus på i det minste. 4
Gjest Lampe1 Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 At den økende rasismen mot hvite og andre fra innvandrere ikke omtales mer i media, er påfallende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå