Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en situasjon hvor jeg liker en mann som er 6 år eldre. Vi møttes i mars da han tok kontakt via nettside  og viste STOR interesse for meg. Var ingen sjekkeside heller. Drev på og møttes i ca tre uker hvor han plutselig ble usikker på følelsene han hadde for meg ( han ble meget fort betatt) og redd for å binde seg, han ønsket litt avstand . Vi ble enige om å avslutte og selv ble jeg veldig lei meg tok jeg avstand, noe kontakt var det men jeg begynte å møte andre. 

Nå har det gått 5 mnd og han viser interesse i å ta kontakt, blir giad da han ser meg, sier han er veldig glad i meg men føler han ikke klarer å bli forelsket. Vi har vært sammen flere ganger i sommer og han sier han savner meg. Men er så vanskelig for meg å vite hva dette er? Bare vennskap eller noe mer? Han sier han føler sterk kjærlighet til meg men ikke forelskelse,. Noe jeg også føler sterkt på.. mer ekte kjærlighet og bry seg om følelse enn en flyktig forelskelse.. dette føles sterkere og mer stabilt.. Som jeg forstår det. Hva er greia mellom oss? Føler meg så knyttet til han og føles ut som han føler det samme, men han er så vanskelig å nå inn til og ha kontakt med selvom det føles ut som det beste i verden er å være med han og nær han. Og han kontakter meg ikke bare for sex. De siste gangene vi har møttes på to uker har det kun vært, kos, prat, kyssing og holde hender, sove sammen uten faktisk å ha sex. Med han er alt naturlig. Noen som får opp noe? 

Anonymkode: b25f0...9b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er heller ikke redd for å vise meg frem til venner og familie samt å presentere meg, men da som ei venninne ( er jo det jeg er også). Han beskytter meg og skjemmer meg bort på alle mulige måter.. sier at jeg er det beste mennesket han har møtt og tar det opp støtt og stadig at han er lei seg fordi han såret meg.. han er nesten mer lei seg for dette enn meg. Han sier at han er jævlig glad i meg men vil ikke gi meg forhåpninger om det ikke blir oss. Ser han lyser opp når han ser meg og han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg/ si til meg. Er så glad i denne mannen..

Anonymkode: b25f0...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...