AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #101 Del Skrevet 10. august 2020 På 4.8.2020 den 4.39, AnonymBruker skrev: Delvis enig, men at du som muslim forteller at Norge er et ateistisk land og svært få er ekte kristne provoserer meg litt. Vi nordmenn er også private og flasher ikke religionen i ansiktet til folk. De fleste nordmenn har tradisjoner som er forplantet i kristendommen. Hvorfor tror du så mange i Norge er døpt i en kirke, i faderen, sønnen og den hellige ånds navn (3-enigheten som dere muslimer fornekter). Enten er man kristen eller ikke. Hva er ekte kristen for deg? Anonymkode: 01598...1a1 Ekte kristene er de som gifter seg før de får barn, besøker kirken hver søndag, ber og leser bibelen. Katolske vennene mine er ekte kristne i mine øyne. De følger budene i bibelen, drar til kirken og virkelig tror på det de preiker. Religion og folk varierer. De mest ukristne er nordmennene jeg kjenner. Det er bare i kulturen at de er kristne, men det jeg kaller ekte kristendom fins i liten grad her i landet. Det samme kan jeg si om muslimer. Vi er mange kulturelle muslimer, som følger noen bud, men stort passer vi på grunnpilarene som fredagsbønn, faste i ramadan, bønn i hverdagen og halalmat. Anonymkode: bcb68...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #102 Del Skrevet 12. august 2020 Når skal kristne innse at de ikke hører til i et norrønt land? Her er norrøn mytologi den opprinnelige og ekte gudelæren. Anonymkode: c7d5f...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 12. august 2020 #103 Del Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når skal kristne innse at de ikke hører til i et norrønt land? Her er norrøn mytologi den opprinnelige og ekte gudelæren. Anonymkode: c7d5f...bc1 Du er omtrent tusen år for sent ute med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 13. august 2020 #104 Del Skrevet 13. august 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #105 Del Skrevet 13. august 2020 20 timer siden, Klossmajor skrev: Du er omtrent tusen år for sent ute med det der. Nja, la nå islam få slå rot her i landet, så kan vi si det samme om kristendommen om et par hunde år. Anonymkode: c7d5f...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #106 Del Skrevet 15. august 2020 Kan ikke alle land bli multikulturelle? Anonymkode: e39ba...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå