AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Til damene her,jeg er mann, over 40............jeg har sikkert en fetisj på damer i skjørt og strømpebukser/strømper; men jeg vet samtidig at de fleste av mine kompiser også snur seg etter damer som er kledd i skjørt og nylonstrømper. Så mitt spørsmål er da om damene her synes det er greit å gå i,utenom at de skal på julebord,lissom? dere er jo såå fine med skjørt og fine legger,jenter:-) Anonymkode: 43b74...c68
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Nei, jeg bruker bukser. Anonymkode: 4a7a2...bd7 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg bruker bukser. Anonymkode: 4a7a2...bd7 Flotte damer da også, men jeg har inntrykk av at dere har bedre "draget" om dere er kledd anderledes enn med bukser. Alle damer er igrunnen flotte,da....bare så det er sagt 🙂 Anonymkode: 43b74...c68
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Flotte damer da også, men jeg har inntrykk av at dere har bedre "draget" om dere er kledd anderledes enn med bukser. Alle damer er igrunnen flotte,da....bare så det er sagt 🙂 Anonymkode: 43b74...c68 Kanskje jeg ikke ønsker å bli seksualisert og glodd på dersom jeg bare skal en svipptur på Bunnpris, da? Anonymkode: 4a7a2...bd7 8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg ikke ønsker å bli seksualisert og glodd på dersom jeg bare skal en svipptur på Bunnpris, da? Anonymkode: 4a7a2...bd7 Du blir vel ikke nedglodd på bunnpris,om du ikke har jævlig fine crocs?? Anonymkode: 43b74...c68 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 tror faktisk de som handler på bunnpris har andre kriterier på fine damer,enn at de kler seg i skjørt og strømper. Anonymkode: 43b74...c68 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 Jeg går med skjørt daglig. Hva man synes er pent på folk varierer jo. Mange menn liger thights, men det kommar man aldri til å se meg i for å si det slik. Vi kler oss etter stil, ikke etter hva dere liker😊 Anonymkode: 0fc0c...35a 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg går med skjørt daglig. Hva man synes er pent på folk varierer jo. Mange menn liger thights, men det kommar man aldri til å se meg i for å si det slik. Vi kler oss etter stil, ikke etter hva dere liker😊 Anonymkode: 0fc0c...35a Endelig ei fornuftig dame! tights er for de som er unge og tror de har perfekt kropp,skjørt er mer for damer! skjørt er faktisk mer sexy enn alle klovnedamer som skal se ut som de nettopp har trent 🙂 Anonymkode: 43b74...c68
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Når det er sagt, damer som er veltrent og tynne, er mindre sexy en damer med former! Anonymkode: 43b74...c68
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endelig ei fornuftig dame! tights er for de som er unge og tror de har perfekt kropp,skjørt er mer for damer! skjørt er faktisk mer sexy enn alle klovnedamer som skal se ut som de nettopp har trent 🙂 Anonymkode: 43b74...c68 Det er jo veldig usexy å rakke ned på folk pga bekledning. Greit, jeg går i skjørt, men jeg kan være den største kjerringa i kommunen og dum som et lass med skit. Du legger for mye vekt på bekledning. Anonymkode: 0fc0c...35a 8
Heisenberg Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det er sagt, damer som er veltrent og tynne, er mindre sexy en damer med former! Anonymkode: 43b74...c68 Det er dine preferanser. Å rakke ned på andres kropper er alltid usexy. 8
Frøkensina Skrevet 3. august 2020 #12 Skrevet 3. august 2020 Denne tråden ligger i feil forum, det er jo fetishen din du vil diskutere, ikke klær i seg selv. Synes også det er ufint og unødvendig å rakke ned på andres klær og kropper på denne måten. Går med skjørt/kjoler selv om jeg ikke rett og slett går i kosebukser, men det er ikke for å glede sånne som deg. 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 Skjørt viser jo mindre former 🤔pleier menn ha en greie for det? Nå blir det Bermuda shorts. Anonymkode: d0abb...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 Noen damer liker å diskutere alt mulig, samt å finne diskriminerde ting med alt.....slike damer forblir single! Jeg sa bare at damer i skjørt er sexy, ikkeno galt om andre damer av den grunn. Når noen damer da begynner å si at de ikke ikler seg skjørt for min skyld,eller for å vre sexy,så blir diskusjonen død! Jeg rakker da for faan ikke ned på andre......jævla idioter! jeg gir kreds til de jeg synes kler seg fint og sexy, det må være lov! til dere som kritiserer, sitt der enten single eller på deres høye hest med en bondetamp og kos dere! Anonymkode: 43b74...c68 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen damer liker å diskutere alt mulig, samt å finne diskriminerde ting med alt.....slike damer forblir single! Jeg sa bare at damer i skjørt er sexy, ikkeno galt om andre damer av den grunn. Når noen damer da begynner å si at de ikke ikler seg skjørt for min skyld,eller for å vre sexy,så blir diskusjonen død! Jeg rakker da for faan ikke ned på andre......jævla idioter! jeg gir kreds til de jeg synes kler seg fint og sexy, det må være lov! til dere som kritiserer, sitt der enten single eller på deres høye hest med en bondetamp og kos dere! Anonymkode: 43b74...c68 Du åpner opp for diskusjon, og om du er hårsår er ikke kvinne guiden et sted for deg. Anonymkode: d0abb...9a1 7
Nuka Skrevet 4. august 2020 #16 Skrevet 4. august 2020 Men du skrev jo selv at veltrente slanke kropper i tights er usexy? 🤔 Oioioi, så sint. Liker bomdetampen min jeg 🤟😜 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #17 Skrevet 4. august 2020 Jeg srev at tights er usexy. Følg med litt da! Anonymkode: 43b74...c68
Nuka Skrevet 4. august 2020 #19 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når det er sagt, damer som er veltrent og tynne, er mindre sexy en damer med former! Anonymkode: 43b74...c68 1 time siden, AnonymBruker skrev: Endelig ei fornuftig dame! tights er for de som er unge og tror de har perfekt kropp,skjørt er mer for damer! skjørt er faktisk mer sexy enn alle klovnedamer som skal se ut som de nettopp har trent 🙂 Anonymkode: 43b74...c68 Nei.. Men mulig du ordla deg litt uheldig. Alle har rett på å ha sin mening om ting, men fortsatt ikke pent sagt det du skrev. Hilsen den usexy klovnedama på utkikk etter en hvit hest med bondetampen som ektemake 😉 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #20 Skrevet 4. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjørt viser jo mindre former 🤔pleier menn ha en greie for det? Nå blir det Bermuda shorts. Anonymkode: d0abb...9a1 Da bruker du feil skjørt og evt feil topp/skjorte😊 Anonymkode: 0fc0c...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå