Gå til innhold

Trekant, noen?

Hva synes du om trekanter?  

14 stemmer

1. 1. Hva synes du om trekanter?

• Har hatt det flere ganger, og liker det godt
      9
    • Har aldri hatt det, men vil prøve
      11
    • Har aldri hatt det, og kunne ikke tenke meg å prøve
      33
    • Har hatt det en gang, men likte det ikke så godt at jeg vil gjøre det igjen
      5
    • Har hatt det, og vil igjen
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

"tova" over her beskriver hvor bra trekanter kan være, for par som har den tryggheten som kreves.

aline, vi skal ikke henge oss for mye opp i matematikk, rundt dette... ;-) skjønte nok hva du mente...

Mitt poeng er, at man bør beholde noe av sin anonymitet når man bringer inn andre, man bør gå utenfor sin vennekrets, eller utenfor sitt hjemsted hvis man bor på et lite sted. Selv trekantsex bør være en privat affære, slik som sex vanligvis bør være. En totalt utenforstående gir faktisk opplevelsen mer trygghet, etter min mening.

Vi har ikke lyst til at våre venner/bekjente/lokalmiljø bør vite noe om VÅRT sexliv. Det har de ingenting med! Man vil da ikke at ens sexliv skal utbroderes for alle og enhver?

Man KAN få "fiender" i noen sammenhenger i livet, og de skal ikke få gleden av "å bruke" mitt sexliv i sjikane, fortelle det på faenskap til mine barn osv.

Verden er fortsatt såpass trangsynt, at noen syns det er "fælt" at noen har trekantsex.(Oftest er det de som har veldig lyst sjøl, men som ikke får med seg partneren)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ihvertfall ikke så billig
Skrevet

Skrevet av gjest, jente 22:

Har hatt sex med 12 forskjellige på en 14 dagers tur til syden i sommer.. men vil ikke si jer er billig av den grunn. Jeg koste meg..    

Har hatt sex med over 30, men bryr meg ikke om hva andre mener.. ingen andre har noe med hva andre gjør..  

Helt enig med maen fra Randaberg.

22 år og over 30 forskjellige partnere høres ekstremt billig ut! :o Gudene vet, hva av skumle ting hun drog med seg hjem i bagasjen fra den sydenturen, if you know what I mean? Bimbo!

Skrevet

Fy pokker, 12 stk på 14 dager??

Sorry, men æsj! Ja d kaller jeg billig. En ny en hver dag.. eller flere på en dag kanskje..

Spiller ingen rolle hva jeg mener, klar over det... Tenker mer på den fremtidige eventuelle mannen i ditt liv..

Si at dere møtes når du er 35.. fortsetter du sånn blir det EKKELT mange partnere..

Skrevet

Helt enog med de to foregående svarene. Ligge med 12 stk på 14 dager er ekkelt. Må være ekkelt for de som lå med henne og, vis de visste det da. Og 22 år og over 30 sex partner, lurer på hva en framtidig ektemann vil si. Nei, fysj.

Greit at man vil eksperimentere litt, men litt moral bør man ha.

Skrevet

Så lenge man beskytter seg mot uønsket graviditet og sykdommer og ikke sårer noen....so what?

Skrevet
Greit at man vil eksperimentere litt, men litt moral bør man ha

Jeg lurte bare litt på hvor grensen går, jeg. Antall, mener jeg, siden det er det man snakker om her. Jeg er 26 år, snart 27 - hvor mange kan jeg ha før det går over fra eksperimentering til umoral?

Kjekt å vite. Kan jo plutselig passere grensen uten å vite om det, og det ville jo være helt forferdelig!

Skrevet

"Svaret" over mitt var fint :blunke: Jeg er ikke av typen som ligger med 12 stk på en sydenferie osv., men man trenger da ikke være noen dårlig person av den grunn!!! Hadde dette vært en gutt, hadde man gjerne bare ledd av det! Eller hva?? Så lenge man ikke sårer osv. så må alle få gjøre som de vil!

Mogens

Skrevet

Det har vært en lang diskusjon om penisstørrelser her på forumet.

Hva med dette i en trekant med 2 menn. Dersom en av mennene har bare halve størrelsen av den andre, hvordan takler dere dette?

Gjest skriver at hun liker "1 etter 1" d.v.s at to menn bytter på hele tiden.

Da må jo en eventuell forskjell føles ganske klart.

Som en bare vanlig utstyrt mann ser jeg for meg skrekksenaroiet hvor jeg og samboeren har sagt ja til en tredjemann for så å oppdage at han har utstyr på 25 cm

Skrevet

Torgny, det "problemet" du lanserer, er et problem "inni deg", og ikke et generelt problem for de som iblant her trekanter. Dessuten vil jeg påstå at 80% av alle menn ligger sånn størrelsesmessig, innenfor "normalen", og da er ikke sjansen så veldig stor for at du og den andre skulle til de grader være "opposit parts".

Jeg er "vanlig" utstyrt, men har opplevd en trekant der han andre var jævlig stor... Jeg vet at selve SYNET var opphissende for min samboer, men hun slet litt med størrelsen hans ;-) Jeg for min del syntes faktisk det var opphissende å se at den enorme "saken" hans var inni henne.

Trekant er vanligvis en "sex-mental" sak mellom paret, en opplevelse DE deler, og når de først har bestemt seg for at de vil ha slik sex, så er de trygge på sitt forhold, og ingen utenforstående kan "ødelegge" det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke gjør dette til en diskusjon om henne som har ligget med så mange! Denne tråden handler om trekantsex!

Skrevet
Jente22

Har hatt sex med 12 forskjellige på en 14 dagers tur til syden i sommer.. men vil ikke si jer er billig av den grunn. Jeg koste meg..  :kul:  :kul:  

Har hatt sex med over 30, men bryr meg ikke om hva andre mener.. ingen andre har noe med hva andre gjør.. :P  :P

da stemmer det jeg sa om kvinner på aleneferie i syden

Skrevet

Ikke skjær alle kvinner over en kam JensX.

Mange er ikke sånn.

Skrevet

Jeg fantaserer ofte om å ha sex med kjæresten og en mann til, men vet ikke om jeg hadde turd når alt kommer til alt... Typen vet om denne fantasien, og han blir ganske tent av tanken også. Til nå har vi bare levd det ut ved hjelp av en dildo, og det er jo også ganske deilig, men sikkert ikke like deilig som om det hadde vært en ekte p**k...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jente 22

Det var jeg som skrec det innlegget med 12 stk i syden.

Jeg skrec det ikke for å bli rakka ned på om liten moral, framtidig ektemann, og sykdommer og om hvor mange partnere jeg har hatt.. :evil:

Hvis en framtidig ektemann ikke kan akseptere at jeg har en fortid, kan han seile sin egen sjø. Jeg hadde aldri hengt meg opp i antall partnere han hadde hatt.

GOD NATT

Skrevet

Nei som sagt tidligere, dette må du få velge selv. Halvparten av hele diskusjonen har jo dreid seg om dette..... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis en framtidig ektemann ikke kan akseptere at jeg har en fortid, kan han seile sin egen sjø. Jeg hadde aldri hengt meg opp i antall partnere han hadde hatt.

Nei det er greit at du mener at mannfolkene får ta deg som den du er, eller seile sin egen sjø. Fair enough. Men det blir nok mange som seiler den sjøen din etterhvert da. Å være ilag me noen som har pult halve Norges rike er jo bare heslig. Om min type kom og innrømte det for meg, så hadde jeg blitt kvalm! Så du blir nok uten mannfolk du ja, om de deler det samme synet på dette som iallefall jeg, og sikkert mange andre også.

Skrevet

Kan dere ikke ta med dere denne diskusjonen et annet sted, eller i en egen tråd, denne handler om trekantsex!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jente 22

Til Rabalder og andre bedre vitende

Menn bør tåle at kvinner har hatt andre sex partnere enn ham og etter min mening er det vel mye viktigere ting å fokusere på i et forhold eller ekteskap enn hvor mange hun eller han lå med før de traff hver andre.

Så slutt å rakk ned på folk fordi de har hatt mange sex partnere, alle er ikke et gudsord fra landet..

Gå ut og kikk på månen du Rabalder hvis du ikke har noe bedre å komme med enn at det er HESLIG å ha hatt mange partnere..

God Kveld

Gjest Anonymous
Skrevet

HEI. Jeg er en jente på 18 år og jeg hadde min første trekant i helgen. :briller::kul:

Det ga absolutt mer smak med to gutter på en gang. Hadde det med to kamerater, det skjedde helt naturlig, jeg skulle bare overnatte der etter en by tur. Men ting skjedde. :P:P

Det var helt fantastisk og bli tatt i hundestilling mens jeg sugde den andre, de kom tre ganger hver i meg. :kul::ler:

Og å kjenne at sæden fra den andre rant nedover lårene etter en var ferdig, og han andre sklei inn i meg på mine og hans safter. :ler::P

Dette kan jeg anbefale på det varmeste, dette skal prøves igjen, kunne tenkt meg 4-5 gutter neste gang.. :P :D Hvem vet.. :kul::ler:

Hilsen 18 åring med en ny positiv sex erfaring. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er HESLIG. Men det er min mening, og Norge er heldigvis et fritt land hvor man kan si hva man vil. Kommer man inn her med både den ene og den andre ytringen, så må man jagu meg tåle å få høre andres meninger også. Ellers legger man seg ut på feile plasser på nettet.

Så god kveld til deg og!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...