Gå til innhold

Trekant, noen?

Hva synes du om trekanter?  

14 stemmer

1. 1. Hva synes du om trekanter?

• Har hatt det flere ganger, og liker det godt
      9
    • Har aldri hatt det, men vil prøve
      11
    • Har aldri hatt det, og kunne ikke tenke meg å prøve
      33
    • Har hatt det en gang, men likte det ikke så godt at jeg vil gjøre det igjen
      5
    • Har hatt det, og vil igjen
      3

Fremhevede innlegg

Gjest Dragsund20
Skrevet

Har nettop opplevd å ha trekant med to gutter. Det var helt sykt godt! Så godt at det skjedde igjen 3 dager etterpå med en av de samme + en annen kompis av meg :o) Må nesten si at jeg har blitt fiksert på det. Vil ha mer, mer, mer!!!! Ihaaa! *ler*

Noen her som har opplevd trekant, eller noe lignende? Og hva synes dere? Er det noe som bør være for fantasien, eller bør man leve den- sånn som jeg gjorde?

- Og, burde man føle seg billig fordi om man har hatt sex med to kompiser på èn gang? Er jo litt redd for rykter da, men om det ville blitt noen hadde det vært verdt det! :D .....Og en ting til: jeg er 20 og har hatt sex med 14...mange, eller helt ok? :roll:

*KLEM*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jente22

Nei, jeg vil ikke si du er billig. Har selv hatt trekant med to gutter..:) Jeg synes det var helt fantastisk, stå på alle fire og ha en pi** i munnen og en i meg.. :briller::briller:

Har hatt sex med 12 forskjellige på en 14 dagers tur til syden i sommer.. men vil ikke si jer er billig av den grunn. Jeg koste meg.. :kul::kul:

Har hatt sex med over 30, men bryr meg ikke om hva andre mener.. ingen andre har noe med hva andre gjør.. :P:P

Så bare stå på du og kos deg med de kompisene dine.. :ler::ler:

Vi er bare unge en gang, så da bør vi kose oss...... :P:briller::kul:

GOD KVELD... :ler::briller:

Skrevet

Har aldri prøvd trekant jeg. Har ikke planer om å prøve heller, tror ikke kjæresten hadde likt at jeg var med på det, han hadde ikke blitt med selv. Jeg har litt lyst å prøve da, men ikke f## om jeg tør... Du er 20 og har ligget med 14 gutter. Jeg synes det er mange, men har det egentlig noe å si hva jeg synes?!

Hvis du synes trekant er topp, så hvorfor ikke?! U go girl :ler:

Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg å prøve det så lenge jeg er i et seriøst forhold. Man kan aldri vite hva man setter i gang av følelser. Jeg hadde i hvertfall ikke greid å legge igjen alle følelser utenfor. Hvis jeg skulle gjort det, ville jeg i hvertfall heller ha hatt med en ekstra gutt enn en ekstra jente. Liker kanskje ikke så godt konkurranse? Hvis jeg var singel, derimot, hadde det vært en annen sak. Det høres spennende ut!

Skrevet

Har aldri hatt det, men det er godt mulig vi kommer til å ta med en ekstra mannlig deltaker en gang i fremtiden :sjarmor:

Skrevet
Har nettop opplevd å ha trekant med to gutter. Det var helt sykt godt! Så godt at det skjedde igjen 3 dager etterpå med en av de samme + en annen kompis av meg :o) Må nesten si at jeg har blitt fiksert på det. Vil ha mer, mer, mer!!!! Ihaaa! *ler*  

Noen her som har opplevd trekant, eller noe lignende? Og hva synes dere? Er det noe som bør være for fantasien, eller bør man leve den- sånn som jeg gjorde?

- Og, burde man føle seg billig fordi om man har hatt sex med to kompiser på èn gang? Er jo litt redd for rykter da, men om det ville blitt noen hadde det vært verdt det!  :D  .....Og en ting til: jeg er 20 og har hatt sex med 14...mange, eller helt ok?  :roll:  

*KLEM*

Du må absolutt ikke føle deg billig. føl stolthet i stedet, siden du tør å leve ut deg selv.

og om du har ligget med 1 eller 100 spiller ingen rolle, sålenge det er du selv som setter grensene. :)

MvH Øyvind

Skrevet
Jeg kunne ikke tenke meg å prøve det så lenge jeg er i et seriøst forhold.  Man kan aldri vite hva man setter i gang av følelser.  Jeg hadde i hvertfall ikke greid å legge igjen alle følelser utenfor.  Hvis jeg skulle gjort det, ville jeg i hvertfall heller ha hatt med en ekstra gutt enn en ekstra jente.  Liker kanskje ikke så godt konkurranse?  Hvis jeg var singel, derimot, hadde det vært en annen sak.  Det høres spennende ut!

Kanskje NETTOPP når man er i et seriøst forhold, at man kan ha trekant på en diskret og privat måte, med en tredje person som er å stole på! En slik opplevelse vil bare styrke forholdet!

Trekanter som singel, gir fort rykter!

Skrevet

Har aldri prøvd, men tanker er egentlig VELDIG tiltalende da :oops:

Men måtte vært to mannfolk. Om jeg noen gang blir tøff nok til å prøve vil bare tiden vise, men håper inderlig jeg tør oppleve det engang.

Litt misunnelig på deg jeg nå Dragsund20 :wink:

Jeg synes antall sexpartnere er høyt med tanke på alderen din. Men som de andre sier: betyr det egentlig noe hva jeg mener? :wink:

Det viktigste er at man forholder seg til hva man selv føler er greit. Hva resten av verden mener bør man prøve å ikke bry deg med. Synes alle bør få gjøre akkurat som de vil jeg, så lenge det ikke skader andre :D

Lilly

Skrevet

Shit!!

Oppdaget at jeg klikka feil på avtemningen :cry:

Skulle klikke på at jeg ikke har hatt men vil prøve, men så ble det at jeg IKKE ville prøve. Ble helt feil det der. Sorry!!

Lilly

Skrevet

Æhh.. jeg har seriøse problemer med hva jeg skal svar jeg!!!

Jeg har vært med på trekant med to jenter og en gutt èn gang, det var helt greit, men litt oppskrytt i mine øyne. Bedre i fantasien. (kommer sikkert an på hvem man har med da!)

Jeg har altså hatt, ble ikke imponert akkurat, MÅ ikke prøve på nytt. Men, om jeg blir singel igjen, så vet man aldri hva man får lyst til.. to menn høres ganske så behagelig ut!! helt fylt opp høres jo deilig ut!

Altså, har prøvd en gang, vil ikke prøve dersom jeg og mannfolket holder sammen, men om jeg blir singel kan det skje.

Skrevet

aline, det var snakk om TREKANT her, du hadde "to jenter og en gutt en gang", det får jeg til å bli en firkant.... ;-)

Ellers, så er jeg uenig med deg, trekant er det mye bedre å prøve når man er i et forhold, og tar med en tredje person.

Som singel, kan det det være mer risikabelt, hvorvidt de to andre holder kjeft om det.

Skrevet

Har hatt det en gang ja.. Jeg, en jente og en gutt. Vel.. kommer ikke til å gjøre det igjen.. Ødla visst forholdet til de to andre. Kanskje det hadde vært bedre med 2 gutter isteden? :wink:

Yngvar: Hva mener du med at single får fort rykter? Og risikabelt?

-x

Skrevet

Trekant har faktisk aldri tent meg, uansett om det er meg og to gutter eller meg, en gutt og en jente...

Har aldri hatt det, og har ingen planer om å ha det i livet mitt heller... :roll:

Skrevet

Jepp, jepp, jepp! Trekant med to gutter er absolutt å anbefale ja... Har hatt det ganske mange ganger (med en av kompisene til typen) og det er like sinnsykt deilig hver gang! Men må jo innrømme at trekant med to jenter og en gutt tenner meg like mye... Dessverre har jeg enda til gode å prøve dette :-? Har hatt firkant med et annet par, og det var også utrolig deilig. Og til dere som tror dette ikke går an i et seriøst forhold; det har bare gjort forholdet bedre! Kunsten er nemlig å skille mellom "kjærlighet"-sex og "moro"-sex... Har man klare grenser og kjenner partneren sin godt, er det bare spennende og gøy!

Lev livet folkens!

Om noen år kommer rynkene og valkene snikende... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Til jente 22

Du har prestert og ligge med over 30 i en alder av 22, og 12 forskjellige på en 14 dagers tur til syden. Det er billig. Kunne aldri ha innleda et forhold med ei jente som har ligget med så mange..

Hilsen randabergmann21

Gjest Anonymous
Skrevet

Til jente 22

Du har prestert og ligge med over 30 i en alder av 22, og 12 forskjellige på en 14 dagers tur til syden. Det er billig. Kunne aldri ha innleda et forhold med ei jente som har ligget med så mange..

Hilsen randabergmann21

Skrevet

Det er vel ikke sikkert at dere to hadde funnet tonen uansett, randabergmann. Jeg synes Kardemommeloven gjelder her, som så mange andre steder i livet.

Skrevet

Yngvar: når jeg har hatt trekant, to jenter og en gutt, blir det i min regning trekant!! (=en jente+ en jente+ en gutt=tre personer)

Hva er det som er så risky med å ha trekant som singel? Du snakker om at man ikke kan være sikker på at de andre ikke snakker om det????? Er det krise om noen vet det? Er det verdens undergang om noen fant ut at man har vært med på trekant?

Hvorfor er man i så tilfelle med på noe man ikke tør stå for i etterkant?

At man kan få rykte? ok, nå er jeg over 20, så det bryr meg ikke så mye hva andre måtte mene og synes om mitt sexliv! Om noen i vennegjengen eller andre bekjente hadde spurt meg åpent om jeg hadde vært med på trekant, hadde jeg selvsagt svart at "Ja, det har jeg prøvd en gang!" Om noen hadde ønsket å dømme meg til billig pga det, deres problem!

(man kan få rykte av å se en mann dypt inn i øynene, så hva i all verden kan man gjøre for å slippe det annet en å ikke bry seg?)(låse seg inne og isolere seg?)

De parforhold som greier å fungere, og som klarer å inkludere andre mennesker pga at begge ønsker og tenner på det, beunderer jeg! Jeg får det ikke til, tror jeg, og ønsker ikke å prøve det ut. Det setter for mange følelser på spill, og jeg ønsker ikke å risikere å miste han jeg er sammen med for noe slikt. Da finnes det mye godt i plastikk som kan inkluderes i vårt forhold om det blir nødvendig for oss.

Men vi er forskjellige der, og som sagt, etter hva jeg kanforstå, så kreves det et veldig bra tillitsforhold mellom de par som klarer å dele hverandre uten at det ødelegger noe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mann og jeg er begge i 40-årene, og har i de siste årene hatt regelmessig besøk av en av hans venner for trekantsex. Det blir vel ca en gang i måneden.

Vi utnytter alle mulighetene - men det som gir meg mest tenning, faktisk, er "en etter en". Hvis de er flinke til ¨"hoppe av" og "bytte på", kan begge to holde det gående i nesten en time, og da når jeg de virkelige store høyder.

Vi har også prøvd partnerbytte. Det var herlig, med det ble som regel problemer med sjalus hos de andre parene, så vi sluttet med det.

Skrevet

Er en voksen kvinne på 40+ og har lenge drømt om trekant med to menn. Etter mange mislykka forhold,to ekteskap traff jeg enelig MANNEN. Han jeg kunne dele alt med. Vi kan prate om alt også fantasier. Og noen av dem lever vi ut. Vi har hatt med en ekstra mann og det var herlig. Det ødla iallefall ingen ting heller tvert imot. Hele tiden kunne vi se kjærligheten i hverandre øyne. Enig med hun som skrev: skille mellom kjærlighet og sex og lek og sex. En stund etter dette hadde vi med en ekstra kvinne. Denne gang skulle han være i sentrum og til min store overraskelse oppdager jeg at det var deilig å bli berørt og berøre en annen kvinne.*S* Betrakter meg selv som hetero men i en slik situasjon med lek og sex så skjedde det altså og det var herlig. Men foretrekker nok to menn og meg ja*S*.Vi kommer nok til å gjøre det igjen om det faller seg sånn. Men ikke lett å finne seriøse og i dag må man bare være litt kresen og forsiktig. Men moralen*S* er denne: Er mann fri for sjalusi,har en åpen dialog og er trygge på hverandre så stå på og nyt,men husk vær kresen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...