Gå til innhold

Får dere menn lyst til å være utro når dama ikke kan ha sex under graviditet/og tiden etter.? Eller har dere faktis tålmodighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest masse innlegg om nedsatt sex og sexlyst hos kvinner etter fødsel og under graviditet. Og de fleste kan ikke ha sex første 3 månedene etter fødsel, eller 9 måneder. Altså med pentering.

får dere menn virkelig lyst til å være utro? Og blir dere mer tiltrekket av andre kvinner i denne perioden? Eller har dere faktis tålmodighet 

vær helt ærlige!

Anonymkode: a0388...363

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste får mer lyst å være utro dersom sexlivet går fra veldig bra/bra til omtrent ingen ting. Ja vet du spurte menn, men denne er både logisk og like forskjellig som menneskene ute i verden :) likens med å bli lettere tiltrukket/fascinert av andre om de er litt lekne når sexlivet med partner er på bånn over en lengre periode. Uansett: mange bryr seg ikke om lysten/fascinasjonen er der og gjør ikke dermed sagt noe med det mens noen gjør. Kunne ikke falt meg inn å bli forbanna/sur hvis partneren min begynte med slike tanker og følelser og ja snakker av erfaring, men er vel en av de mest frimodige damene jeg vet om generelt når det kommer til tankegang da så 🤷‍♀️😉

AnonymBruker
Skrevet

Alle er forskjellige. 

er man en ekte mann og venter barn med sin elskende så er man nok ikke utro nei. 

Utrolig mange som ikke bryr seg om å ha sex når partner ikke kan eller vil, også har man jo de som er sex avhengig og ikke klarer å holde ut. 

Anonymkode: 9010f...a1a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Interessant spørsmål, for jeg står egentlig midt oppi dette nå, bare at her er det mannen som ikke vil ha sex i graviditeten. Han mistet tenningen kort tid etter unnfangelsen, og vi har bare hatt sex et par ganger på 7 mnd. Dette på tross av at jeg har vært veldig heldig med forandringene i kroppen. Jeg har bare så vidt mage, faktisk, og ingen synlig vektoppgang ellers. Uansett mistet han jo lysten kort tid etter unnfangelsen, så jeg tror egentlig ikke kroppen min er problemet uansett. Han gleder seg forøvrig veldig til å bli far. 

Min sexlyst er uforandret, og jeg syns det går veldig utover psyken å både bli avvist (selv om det ikke blir gjort på en stygg måte) og vite at jeg ikke får lov til å være intim med han jeg elsker. Tanken på å skulle ha det slik fremover/for alltid (?) gjør meg helt knust. Det er nok ikke aktuelt for meg å være utro av flere grunner, men hvis dette vedvarer, kommer jeg ikke til å klare å være i forholdet, selv om jeg absolutt bør den når vi venter barn sammen. Jeg kan ikke elske en person uten å få lov til å ligge med vedkommende, da blir jeg dypt ulykkelig. 

Anonymkode: bf5a5...e88

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lest masse innlegg om nedsatt sex og sexlyst hos kvinner etter fødsel og under graviditet. Og de fleste kan ikke ha sex første 3 månedene etter fødsel, eller 9 måneder. Altså med pentering.

får dere menn virkelig lyst til å være utro? Og blir dere mer tiltrekket av andre kvinner i denne perioden? Eller har dere faktis tålmodighet 

vær helt ærlige!

Dette er jo bare tull.

Anonymkode: 10646...3f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare tull.

Anonymkode: 10646...3f3

Jo, man kan ikke. Hvertfall ikke første 3 månedene 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nekta hvis partneren min skrev så dårlig norsk, fødsel eller ei.

Anonymkode: 4357a...72d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex 3x uka gjennom hele graviditeten, hadde sex en torsdag og samboer var likevel utro en lørdag mens jeg gikk gravid. Så han var utro uansett, ikke noe mangel på sex eller noe. 

Anonymkode: 18266...70f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, man kan ikke. Hvertfall ikke første 3 månedene 

Eh jo, det kan man. Vi hadde sex (med kondom så klart) etter 3 uker forrige gang. Så lenge renselsen er over kan man ha seg så fort man bare vil etter fødsel. 

Anonymkode: eefc7...03f

Skrevet

vær helt ærlige!

Det er lenge siden, men nei. Tankene var helt andre steder enn å ligge rundt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh jo, det kan man. Vi hadde sex (med kondom så klart) etter 3 uker forrige gang. Så lenge renselsen er over kan man ha seg så fort man bare vil etter fødsel. 

Det man mener er jo at de første 6 ukene er det ikke anbefalt. Om du velger å ha det så gjør du det. For mange så varer tendensen lengre også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det man mener er jo at de første 6 ukene er det ikke anbefalt. Om du velger å ha det så gjør du det. For mange så varer tendensen lengre også. 

6 uker er fortsatt ikke 3 mnd. 

• Liker 6
Gjest HarryDotter
Skrevet

vær helt ærlige!

Ta seg en runk om man må vente noen måneder. Jeg trodde man holdt ut mye når man er skikkelig glad i dama si.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem og er ikke anbefalt å vente. Det er gammel informasjon. 

Anonymkode: 963fe...e55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk litt avsky fra kvinner når dama var gravid. Hun så ikke bra ut og var maks hormonell. Hun kunnne hisse seg opp over alt og være stygg mot meg. Alt jeg gjorde var feil. 

Så kom barnet og det var årevis med å bytte bleier fulle av bæsj. Da gikk jeg og var halv kvalm hele tiden og tenkte enda mindre på sex. 

Så det tok flere år før lystene kom tilbake. Så tror dere kan ta det med ro. Lystene til mannen er nok ikke på høygir i denne perioden. 

Anonymkode: 87bf3...48e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk litt avsky fra kvinner når dama var gravid. Hun så ikke bra ut og var maks hormonell. Hun kunnne hisse seg opp over alt og være stygg mot meg. Alt jeg gjorde var feil. 

Så kom barnet og det var årevis med å bytte bleier fulle av bæsj. Da gikk jeg og var halv kvalm hele tiden og tenkte enda mindre på sex. 

Så det tok flere år før lystene kom tilbake. Så tror dere kan ta det med ro. Lystene til mannen er nok ikke på høygir i denne perioden. 

Anonymkode: 87bf3...48e

Snakk for deg selv. Min mann har vært ekstra tent på meg gjennom hele graviditeten og tiden etter. 

Anonymkode: 963fe...e55

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 uker er fortsatt ikke 3 mnd. 

Fortsatt ikke 3 uker.

Skrevet

Jeg tror at de som vil være utro alltid finner en unnskyldning for å være det. Uansett omstendigheter. 

Dama har stress på jobb - utro. Dama er gravid - utro. Dama hadde spysyka - utro. Dama klippa håret - utro. Det er pizza til middag - utro. 

Det har lite med graviditet og fødsel å gjøre og mer om menn som ikke klarer å holde den i buksa. Er et godt sexliv en del av et godt forhold? Absolutt. Men er forholdet kun bygget på sex er det ikke noe som varer evig uansett. Så statistisk sett vil jeg tro at de færreste er ute å vifter med den når de snart blir fedre i gode forhold. Har de problemer selv (depresjoner, tvil om forholdet, manglende ryggrad) kan det nok være at de legger skylden over på de 6 ukene de må ta seg en runk. Men altså..... 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke han hadde dame, men fant ut i ettertid at vi hadde hatt sex mens dama hans lå på sykehus med deres førstefødte. Sykt classy 🙄

Anonymkode: 38195...702

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke han hadde dame, men fant ut i ettertid at vi hadde hatt sex mens dama hans lå på sykehus med deres førstefødte. Sykt classy 🙄

Anonymkode: 38195...702

Var han norsk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...