Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som jobber i Nav kontaktsenter og som kan si noe om jobben? Hvordan er en typisk arb.hverdag, goder i jobben, lønn) 

Anonymkode: bed99...3fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en veldig strukturert arbeidsdag. Hver dag er organisert slik at du har fire timer pålogg på telefon spredt utover dagen. Vanligvis har det vært fem timer, men det er blitt endret nå på grunn av korona. Mellom pålogg har du oppgavetid der du følger opp saker eller tar deg en pause. Selv om det er veldig strukturert, opplever jeg jobben som fleksibel nok og tilretteleggende.

Gode kolleger og godt arbeidsmiljø er viktig for å trives i en sånn type jobb.

Du lærer mye om NAV og ytelser da det er mye å sette seg inn i. Du ender opp med å kunne litt om alt til slutt. Lønn varierer basert på utdannelse og ansiennitet.

Dog om det er en attraktiv jobb avhenger selvfølgelig av utgangspunktet ditt.

Anonymkode: a2f68...36c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en veldig strukturert arbeidsdag. Hver dag er organisert slik at du har fire timer pålogg på telefon spredt utover dagen. Vanligvis har det vært fem timer, men det er blitt endret nå på grunn av korona. Mellom pålogg har du oppgavetid der du følger opp saker eller tar deg en pause. Selv om det er veldig strukturert, opplever jeg jobben som fleksibel nok og tilretteleggende.

Du lærer mye om NAV og ytelser da det er mye å sette seg inn i. Du ender opp med å kunne litt om alt til slutt. Lønn varierer basert på utdannelse og ansiennitet.

Hvordan får man den type jobb?

Anonymkode: f3e2d...732

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan får man den type jobb?

Anonymkode: f3e2d...732

Slik jeg har forstått det så ansettes det alltid i grupper på 3+, og stillingen blir utlyst på blant annet arbeidsplassen og lignende. Jeg fant noen gamle stillingsannonser du kan se på. Det kreves også referanser, minimum 2 tror jeg.

https://karrierestart.no/ledig-stilling/543200 

https://karrierestart.no/ledig-stilling/1116255

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Takk for utfyllende svar. Kan du fortelle noe om din utdannelse og arb.erfaring før du begynte der og hva du ligger i lønn? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Takk for utfyllende svar. Kan du fortelle noe om din utdannelse og arb.erfaring før du begynte der og hva du ligger i lønn? 

Minimun bachelor. Sosialt arbeid f.eks

Anonymkode: dbb3d...595

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minimun bachelor. Sosialt arbeid f.eks

Anonymkode: dbb3d...595

Ts her. Er det jeg har :) 

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en bachelor i pedagogikk, og dette var egentlig min første jobb utenom sommerjobb og sånt. Andre i gruppa hadde bachelor i psykologi og organisasjon og ledelse osv. Jeg tror lønn nå ligger mellom 440.000 og 488.000 eller noe, men er usikker. Vil ikke kommentere egen lønn i offentlig fora, så derfor litt vagt svar.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en bachelor i pedagogikk, og dette var egentlig min første jobb utenom sommerjobb og sånt. Andre i gruppa hadde bachelor i psykologi og organisasjon og ledelse osv. Jeg tror lønn nå ligger mellom 440.000 og 488.000 eller noe, men er usikker. Vil ikke kommentere egen lønn i offentlig fora, så derfor litt vagt svar.

Ts her. Helt i orden :) Var kanskje frekt av meg å spørre men spurte siden det var anonymt :) Takk for svar i hvertfall! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...