AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Hva gjorde dere første dagen med baby hjemme fra sykehuset og hvordan så de første dagene hjemme ut? ☺️ Anonymkode: 0ecf4...f77
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Ga baby mat, som den hadde skreket etter de siste dagene på barsel. Gruet meg til helsesøster skulle komme å måtte innrømme at jeg ga mme. Anonymkode: 34a71...cf4 2
asterix Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Lå og koste oss for det meste, ellers gikk livet sin vante gang. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Spiste lunsj med mamma og bror,og syntes det var helt merkelig at baby faktisk var med hjem og lå i vogna ved siden av oss🥰ellers satt jeg mye i sofaen og ammet,og gråt da mamma skulle dra. Jeg synes det var kjempeskummelt å bli helt alene. Vi hadde bare vært på rommet alene på barsel,men der var det i det minste en tråd jeg kunne dra i så kom det noen hvis jeg trengte hjelp. Det viste seg jo at det ikke var så skumle greier,det gikk i amming og bleieskift,soving og vanndrikking😅og koos og nærhet🥰 savner det litt nå,1,5 år siden! Anonymkode: e833f...85a 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Lurte på om hvordan det egentlig var lov å bare ha en baby sånn uten videre😅 Var sprøtt og rart å plutselig ha ansvar for denne lille tingen der jeg var livredd hodet skulle falle av😬👀 Men utover det gikk det kjempe fint. Mye amming og kos og la INGEN planer de første mnd. Var ute og trillet etter noen dager og vi storkoste oss hver dag🥰
våren14 Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Husker ikke... baby sov, ammet innimellom, hvilte og pakket opp og spiste mat. Tipper jeg. Med nr to sov baby og jeg nikoste storesøster etter 2 dager på barsel
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 Drakk Villa Farris og kikket på babyen som sov. Anonymkode: 5a4a2...003 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Husker ikke. Var høy på morfin. Anonymkode: f6974...7b6
Million Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 (endret) Det var mating (pupp) omtrent hver halvtime eller time, bleieskift i et kjør, prøve å bli kjent med den lille. Babyen var prematur og litt liten, så jeg hadde fått beskjed om å amme så ofte som mulig. Så da ble det hver gang han åpnet munnen og gråt omtrent. Endret 4. august 2020 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 Satt i ørska i sofaen med puppen ute halve dagene. Hadde to hjemmebesøk (jordmor og helsesykepleier) første uka. Var ute på første trilletur i nabolaget. Har litt problemer med å huske de første ukene pga. søvnmangel, men var en koselig tid assa. Anonymkode: cee80...86a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 Foreldrene mine stakk innom for å hilse på (ikke lov med besøk på sykehuset), og ellers var det mye grining og fortvilelse over den jævla ammingen som bare ikke funket... Anonymkode: dff5c...831 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker ikke. Var høy på morfin. Anonymkode: f6974...7b6 Hadde du med morfin hjem? Trodde ikke det var lov å sende pasienter hjem før de var ferdig med morfin? Anonymkode: 9cb07...ff1
boblevann Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 Ammet, ammet, ammet, ammet. Og lå i sofaen med en sovende baby på brystet resten 😛 Jeg hadde en tøff fødsel og var overhodet ikke i stand til å hverken sitte eller gå nevneverdig, ikke helt i form til så mye besøk heller. Så vi gjorde ikke så mye
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde du med morfin hjem? Trodde ikke det var lov å sende pasienter hjem før de var ferdig med morfin? Anonymkode: 9cb07...ff1 Har alltid morfin hjemme. Anonymkode: f6974...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå