Gå til innhold

Mister håret

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den siste tiden mistet mye hår, ikke ekstremt mye, ikke så mye at jeg har felt bare flekker på hodet, men så mye at det tydelig sees at jeg er tynnere i håret. Drar jeg hånda igjennom håret har jeg nok hår i handa til å lage en ball. Har aldri mistet så mye hår før, ikke engang når jeg var gravid.

Er fortiden sykemeldt pga ukjent utmattelse. Skal ta det med legen ved neste kontroll om 2 uker, men skulle gjerne hatt tips i mellomtiden. Noen gode råd?

Anonymkode: 6ccc3...921

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dietten din normal? spiser du nok proteiner og sånt? og hva går du til kontroll for? 

Anonymkode: 7234a...976

AnonymBruker
Skrevet

Spør om du kan komme innom og ta blodprøver nå sånn at svarene er klare til neste time da😊 be om å få sjekket b-vitaminer blant annet!

Anonymkode: 0a551...a61

AnonymBruker
Skrevet

Hadde håravfall i forbindelse med at jeg ble brått skikkelig syk (mye nevrologiske symptomer) og utmattet så jeg var sengeliggende for 3 år siden etter å ha hanglet ett par år. Er nå under utredning for ME, håravfall gav seg etter noen mnd, men har fremdeles litt tynt år der jeg mistet mest, særlig i vikene. Tror det er ett vanlig symptom ved en utmattelsestilstand. Men greit å sjekke opp med lege også. 

Anonymkode: 1affd...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...