AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Venninna mi snapper hele dagen og spør hva jeg skal bare jeg tar på meg en jakke. Viser tydelig at hun ikke unner meg å kose meg hvis jeg feks skal noe hun ikke er invitert på. Prøver også å få meg til å lure på hva hun skal og sender til og med snapper av at hun er i et annet hus for å få meg til å lure. Bare jeg som reagerer på dette? Anonymkode: 75b76...7c4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Virker som om hun er veldig usikker på hvor hun har deg. Er hun sjalu? Tåler hun at du har andre venner? Anonymkode: 4699b...2f8 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Høres ut som hun er redd for å miste deg som venn, og er veldig usikker på seg selv. Har hun få andre venner? Anonymkode: a7234...842 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virker som om hun er veldig usikker på hvor hun har deg. Er hun sjalu? Tåler hun at du har andre venner? Anonymkode: 4699b...2f8 Jeg kan ikke skjønne det, heller motsatt. Jeg sender aldri snapper for å få henne til å lure og sender ikke av andre når jeg er på besøk feks. Synes det blir litt for mye... at hun skal prøve å få meg sjalu når hun gjør noe feks. Få meg til å lure på hvem hun er hos ts Anonymkode: 75b76...7c4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Enkelt: ikke kommuniser med henne så ofte. Hverken på snap eller messenger. Dersom du fremdeles vil ha henne i livet så sett begrensinger på kontakten. Du er ikke pliktig til å svare bare fordi hun maser på deg. Anonymkode: 5c6bd...332 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke skjønne det, heller motsatt. Jeg sender aldri snapper for å få henne til å lure og sender ikke av andre når jeg er på besøk feks. Synes det blir litt for mye... at hun skal prøve å få meg sjalu når hun gjør noe feks. Få meg til å lure på hvem hun er hos ts Anonymkode: 75b76...7c4 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 4699b...2f8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enkelt: ikke kommuniser med henne så ofte. Hverken på snap eller messenger. Dersom du fremdeles vil ha henne i livet så sett begrensinger på kontakten. Du er ikke pliktig til å svare bare fordi hun maser på deg. Anonymkode: 5c6bd...332 Er nettopp det jeg vurderer å prøve på. Begrense kontakten. Hun vet liksom hva jeg gjør hele tiden og sender gjerne nye snapper hvis det går over en time siden jeg åpnet! ts Anonymkode: 75b76...7c4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: 4699b...2f8 23 Anonymkode: 75b76...7c4
Cinnamondiva Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Synes du skal kutte henne ut for ditt eget beste.😇 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 Hun er forelska i deg. Og besatt og sjalu. Anonymkode: 2c8b1...9c5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi snapper hele dagen og spør hva jeg skal bare jeg tar på meg en jakke. Viser tydelig at hun ikke unner meg å kose meg hvis jeg feks skal noe hun ikke er invitert på. Prøver også å få meg til å lure på hva hun skal og sender til og med snapper av at hun er i et annet hus for å få meg til å lure. Bare jeg som reagerer på dette? Anonymkode: 75b76...7c4 Jeg var et offer for en slik venninne selv, er 25år nå. Hun sendte i snitt 10stk+ i timen, jeg tok 3 dager der jeg lagde en logg på hvor mange hun sendte. Du bør fase henne ut sakte men sikkert, slå av varsling på snap. Ikke svar henne, selv slettet jeg snapchat helt. Da det styrte livet mitt så jævlig, i dag har jeg ingen sosiale media på telefonen lenger. Det mentale grepet ble så stort at jeg måtte ta grep. De meste som sendes av meldinger er jo bare tull, vise hva man gjør. Kontrollere hverandre, vi har godt av å være AV når vi ikke møter hverandre. Sms og mms holder jo lenge! Så tipset mitt er å kutte henne ut, samtidig bør du slette alt fra tlf. Det er bare et helvete mentalt å ha sosiale media på tlf. Anonymkode: 7be02...a38 2
Tirius Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 Jeg tror sånne mennesker har det best med én bestevenn som er helt likesinnet, så kan de være sånn sammen. Jeg har hatt et par sånne venner men jeg orker det ikke i lengden... 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, Tirius skrev: Jeg tror sånne mennesker har det best med én bestevenn som er helt likesinnet, så kan de være sånn sammen. Jeg har hatt et par sånne venner men jeg orker det ikke i lengden... Det er viktig å være lik ja, kjenne behovene til hverandre. Desperate venner som søker oppmerksomhet og kontroll går ikke, prøvd det selv. Man skal kunne la hverandre være i fred en uke eller mer uten noe særlig kontakt. Slike forhold som varer 🙂 Man vet hverandres behov... Anonymkode: 7be02...a38 1
Nymerïa Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er forelska i deg. Og besatt og sjalu. Anonymkode: 2c8b1...9c5 Det kan være at løsninga ligger i å ymte noe i denne retningen. "Hva skulle jeg ha gjort uten deg, Anne, du vet jo hvor jeg er før jeg vet det selv!" "Du kommer til å bli en fantastisk kone en dag, du har jo full kontroll på meg!" "Du er så interessert i hva jeg gjør, Anne, hvis jeg ikke visste bedre hadde jeg trodd du var forelsket i meg." Kjør på til hun tar poenget. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå