AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Til dere som har str 9-10 i regntøy, hvor har dere fått tak i det? Ønsker ikke sort eller andre veldig mørke farger på jakka. Er til jente. Jeg har tittet på flere steder, men enten mørk farge eller så stopper regntøyet på str 8, som nå er for lite. Anonymkode: 6a64a...72d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Det siste min jente hadde i PU var fra Reima, str 134. Men tror ikke Reima regntøy er så lett å finne i butikk. Jeg bestilte i nettbutikken til Reima. Nå har hun et teknisk regnsett fra Skogstad. Og jeg funderer på å kjøpe teknisk fra Reima, men utvalget i klær med høy vannsøyle er ikke så stort, og jenta begynner å bli bevisst på hva hun vil ha så jeg er litt i tvil om det er vits. Anonymkode: 90cac...dce
atropos Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Vi bestilte akkurat regnjakke fra reima i str 140. Direkte fra nettbutikken. Mange fine farger der. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Takk for svar. Skal sjekke ut Reima. Er det sånn at barn etterhvert heller går med allværsjakke/teknisk enn det typiske regntøyet? Stormberg har jeg vært innom butikk, bare sort og mørke farger. Anonymkode: 6a64a...72d
Olsen Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 Reima, Helly Hansen, og Didrikson. Slikt teknisk regntøy. Fine farger bestilt på nettbutikk. Der det selges hele sett har buksa stort sett vært for stor. Har derfor måttet kjøpe ekstra regnbukse og spare den som var med settet. Ofte kan man bestille bukse og jakke separat.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Woolland har fint regntøy til store jenter😊 Anonymkode: a4a72...66d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 Min jente er 9 år og hun bruker ikke regntøy i PU lenger. Bruker teknisk jakke/bukse fra Bergans, HH, Stormberg o.l. Anonymkode: 3cddf...61a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 Jeg synes turklær i juniorstørrelse er kjekkere i den alderen. De er ikke så mye nede på bakken og leker lengre, så jeg synes vi får mer bruk ut av de klærne, mer allsidige liksom. Regntøy klagde de på at ble for klamt allerede da de gikk i første klasse her i huset. Hvis du likevel vil ha regntøy så har Kuling ganske fine varianter i litt "annerledes" farger og mønstre opp til størrelse 152. Anonymkode: 8286e...9a8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 Takk for svar, skal sjekke ut. Er det jeg også tenker at vanlig regntøy med seler kanskje blir barnslig. Hun blir 9 år, er dog av den barnlige typen. Anonymkode: 6a64a...72d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, skal sjekke ut. Er det jeg også tenker at vanlig regntøy med seler kanskje blir barnslig. Hun blir 9 år, er dog av den barnlige typen. Anonymkode: 6a64a...72d Over str 128 er som oftest buksen uten seler. Ihvertfall på Reima. Du kan også kjøpe bukse og jakke hver for seg og dermed bestemme hva slags bukse. Anonymkode: 90cac...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå