AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 og ikke hadde rundt 50? Ville du tenkt at den personen måtte ha en del greier som gjorde ekteskap vanskelig? Hvis du selv var uheldig, eller endte opp med å skille deg to ganger. Hadde du da turt å gifte deg for tredje og fjerde gang da? Anonymkode: 062b1...0c2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Noen er «the marrying kind». Anonymkode: 0c293...fe6 1
Silva Pluvialis Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 (endret) Ja. Jeg ville ikke involvert meg med en som hadde blitt skilt 3-4 ganger tidligere. Jeg hadde fryktet at personen hadde psykopatiske trekk da det er lite sannsynlig at alle eksene hans var ’’gale’’. Endret 3. august 2020 av Uatskillelig 11
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: og ikke hadde rundt 50? Ville du tenkt at den personen måtte ha en del greier som gjorde ekteskap vanskelig? Hvis du selv var uheldig, eller endte opp med å skille deg to ganger. Hadde du da turt å gifte deg for tredje og fjerde gang da? Anonymkode: 062b1...0c2 Er gift nå (første gang), blir jeg skilt så kommer jeg ikke til å gifte meg igjen. Anonymkode: 64368...d44 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Tenker personen tar noe lett på ekteskap om de fleste forhold har endt i ekteskap og skilsmisse. Og er det ikke slik at de fleste forhold har endt i det er jo personen seriemonogamist, noe som heller ikke er særlig tiltrekkende. Anonymkode: d7ede...e8d 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 Jeg kommer nok ikke til å gifte meg overhodet fordi jeg synes det blir tullete mye drama ut av det, og jeg tror ikke man kan vite om et forhold varer livet ut eller ei. Jeg ville hvertfall ikke gifta meg med han der 😂 tror ikke jeg hadde vert interessert heller, for han har vel en del bagasje og er litt "oppbrukt" og har opplevd alt mulig rart allerede med masse andre damer. Anonymkode: f2ad8...7ce 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 Skeptisk nok til å ikke ville gifte meg med den personen ja. Noe denne personen ikke klarer er relasjon. Hvorfor da gifte seg? Anonymkode: a04da...488 3
mammahjarte Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Høyrest ikkje veldig monogam ut da. Så ja... 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 Ekteskap er noe man bare inngår en gang, med mindre partneren dør. Så ja, det er ikke en mann jeg ville involvert meg med. Ikke ville jeg følt meg spesiell heller som den femte han fridde til. Anonymkode: 3b572...8bd 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 To ekteskap bør holde. Kanskje noen gifter seg i ung alder og blir skilt, og giftet seg på ny i voksen alder. Blir det enda en skilsmisse bør det være nok. Selv har jeg aldri villet gifte meg. Anonymkode: aa900...db3 6
Silva Pluvialis Skrevet 3. august 2020 #12 Skrevet 3. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekteskap er noe man bare inngår en gang, med mindre partneren dør. Så ja, det er ikke en mann jeg ville involvert meg med. Ikke ville jeg følt meg spesiell heller som den femte han fridde til. Anonymkode: 3b572...8bd I utgangspunktet enig, men det er ikke alle ekteskap man kan bli i, f.eks., om man er gift med en voldelig psykopat. Noen ganger må man bryte ut, men om en person bryter ut fire ganger så tviler jeg på at alle fire eksene var psykopater. Én eller to, ja, men fire er lite sannsynlig.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #13 Skrevet 3. august 2020 Ja, jeg ville tenkt at vedkommende hadde problemer med relasjoner, og var litt sånn "easy come, easy go", eller impulsiv på de store og viktige tingene i livet. Anonymkode: b4659...c03 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #14 Skrevet 3. august 2020 2 minutter siden, Uatskillelig skrev: I utgangspunktet enig, men det er ikke alle ekteskap man kan bli i, f.eks., om man er gift med en voldelig psykopat. Noen ganger må man bryte ut, men om en person bryter ut fire ganger så tviler jeg på at alle fire eksene var psykopater. Én eller to, ja, men fire er lite sannsynlig. Selvfølgelig. Folk kan så klart gjøre som de selv vil, men jeg, selv om jeg hadde brutt ut av et voldelig ekteskap, hadde ikke giftet meg på nytt igjen. Har ingen problemer med at folk skiller seg, det kan man gjøre av mange forskjellige grunner, men for meg er ekteskap kun noe man gjør en gang, med mindre partneren dør. Man kan jo ha fine forhold uten å gifte seg Anonymkode: 3b572...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #15 Skrevet 3. august 2020 Hva om det var en vakker sensuell dame som var gift for fjerde gang? forskjell på kvinne mann? Anonymkode: 062b1...0c2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #16 Skrevet 3. august 2020 11 minutter siden, Uatskillelig skrev: I utgangspunktet enig, men det er ikke alle ekteskap man kan bli i, f.eks., om man er gift med en voldelig psykopat. Noen ganger må man bryte ut, men om en person bryter ut fire ganger så tviler jeg på at alle fire eksene var psykopater. Én eller to, ja, men fire er lite sannsynlig. Det står jo ingen steder at eksene var gale eller psykopater???? Det finnes jo andre grunner til at man skiller seg også. Ingen trenger å være psykopat av den grunn. Anonymkode: 0c293...fe6 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #17 Skrevet 4. august 2020 Jeg ville ikke nødvendigvis tenkt at det var noe spesielt galt med personen. Jeg kjenner flere oppegående personer som har vært i 3-4 seriøse forhold som voksne uten å ha hatt hell i kjærlighet. Men jeg ville nok kanskje tenkt at vedkommende hadde meget lav terskel for å gifte seg og at det i seg selv er litt spesielt. Jeg giftet meg og skilte meg som ung selv, og har nå vært i et langvarig partnerforhold hvor vi snakker om å muligens gifte oss. Men jeg kjenner at det sitter litt langt inne for min del. Har man vært gift en gang, så har man jo allerede fått venner og familie til å bruke tid og penger på reising, gaver, antrekk og feiring fra før av. Så jeg synes det er litt mye å be om at de skal gjøre det en gang til. Men to bryllup er ikke såå ille når det er 10-15 år i mellom, men lurer litt på hva slags feiringer han som har vært gift hele fire ganger har hatt. Anonymkode: dda40...333
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #18 Skrevet 4. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke nødvendigvis tenkt at det var noe spesielt galt med personen. Jeg kjenner flere oppegående personer som har vært i 3-4 seriøse forhold som voksne uten å ha hatt hell i kjærlighet. Men jeg ville nok kanskje tenkt at vedkommende hadde meget lav terskel for å gifte seg og at det i seg selv er litt spesielt. Jeg giftet meg og skilte meg som ung selv, og har nå vært i et langvarig partnerforhold hvor vi snakker om å muligens gifte oss. Men jeg kjenner at det sitter litt langt inne for min del. Har man vært gift en gang, så har man jo allerede fått venner og familie til å bruke tid og penger på reising, gaver, antrekk og feiring fra før av. Så jeg synes det er litt mye å be om at de skal gjøre det en gang til. Men to bryllup er ikke såå ille når det er 10-15 år i mellom, men lurer litt på hva slags feiringer han som har vært gift hele fire ganger har hatt. Anonymkode: dda40...333 Dere kan jo gifte dere bare dere to? Anonymkode: 5e71c...cc9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #19 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere kan jo gifte dere bare dere to? Anonymkode: 5e71c...cc9 Det kan vi selvfølgelig, og det kan hende at vi gjør det sånn, men min samboer har aldri vært gift og ønsker gjerne et selskap av noe slag (hvor stort har vi ikke kommet frem til, vi er enn så lenge enige om at det ikke blir med det første uansett), og litt av poenget for hans del er at han vil at familiene (som bor langt unna) skal bli bedre kjent. 🙂 Jeg kjenner også at det ville vært hyggelig å samle familiene, men er ikke helt klar for å invitere inn til noe storflott bryllup kjenner jeg. 😅 Blir vel enige til slutt, men synes det er litt kjipt at han ikke får sin drømmedag bare fordi jeg føler meg litt ferdig med bryllup. Vi har jo levd sammen i 10 år og har et veldig fint forhold, så jeg føler ikke at jeg trenger et bryllup for å validere det. Anonymkode: dda40...333 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #20 Skrevet 4. august 2020 Det høres så mye mer alvorlig ut med en gang man sier GIFT fire ganger, enn at han har vært i fire forhold. Mange mennesker er uheldige i kjærligheten. Kanskje de faller for feil person gang etter gang. Kanskje de tilfeldigvis blir forlatt av grunner som egentlig ikke betyr noe negativt om dem som person. Kanskje de forlot ett eller to ekteskap, og ble forlatt i de andre.. Synes ikke man skal holde sånt mot folk. Alle fortjener en ny sjanse i kjærligheten. Min bror er skilt en gang og brutt samboerskap med ei anna kvinne etter ti år . Flott fyr,alle liker han. Desverre fikk begge damene hans problemer. Det hadde ikke noe med han å gjøre, det sa de selv også. De holdt kontakten med oss andre i familien lenge etter bruddet, og det var helt tydelig at broren min bare var så uheldig å falle to ganger for damer som hadde slitt psykisk lenge før han møtte dem, og begge to lot ikke dette komme frem før langt inn i forholdet. Hun ene gikk det bra med lenge, men hun fikk fødselsdepresjon. Det er ofte sammensatt. Gi fyren en sjanse hvis du liker han. Kanskje du er den han har ventet på ❤️ Anonymkode: 4cb1e...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå