Gå til innhold

Åpen kjøkkenløsning, usikker på farger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkeninnredningen er hvit og benkeplatene grå. Krasjer det om jeg da møblerer stua med svart? Har veldig lyst på svarte møbler og mørk sofa men usikker på hvordan det blir seende ut. Veggene er lysegrå og gulvet gråbrunt-ish. 

Anonymkode: fc7f4...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grått, sort, gråbrunt og hvitt krasjer ikke.  Men jeg synes det høres litt fargeløst ut!?  Men om du har tekstiler og/eller bilder i farger, så behøver det jo slett ikke å være verken fargeløst eller kjedelig.  

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Zienna skrev:

Grått, sort, gråbrunt og hvitt krasjer ikke.  Men jeg synes det høres litt fargeløst ut!?  Men om du har tekstiler og/eller bilder i farger, så behøver det jo slett ikke å være verken fargeløst eller kjedelig.  

Det blir litt farger i tillegg men de største møblene blir nok i svart :)  Takk for svar

AnonymBruker
Skrevet

Dytter

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sorte møbler, angrer på det. Støv synes fryktelig godt! 

Anonymkode: f7bfc...524

AnonymBruker
Skrevet

Fargene passer sammen, men det høres litt kjedelig ut

Anonymkode: 3f69e...b27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sorte møbler, angrer på det. Støv synes fryktelig godt! 

Anonymkode: f7bfc...524

Jeg syns egentlig man ser støv like godt på hvite og sorte møbler.. 

AnonymBruker
Skrevet

Har samme fargekombinasjoner hjemme, men hvit sofa og svarte møbler ellers. Syns hvite møbler fort kan bli litt "pusekatt" mot grå vegger, så jeg foretrekker mørkere varianter. Mykner opp med naturfarger (trehvitt, grønt og brunt) og rispapirlamper, men det er jo en smakssak. Det gir en veldig behagelig stemning og er på ingen måte dystert, men rolig og harmonisk. Elsker at hva jeg enn kjøper av blomster virkelig kommer til sin rett i min nedtonede og harmoniske stemning. 

Anonymkode: 86b10...d49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...