Gå til innhold

Hvilken penisring skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 
Jeg har lyst til å overraske kjæresten min med en penisring. Han har aldri hatt en før, så jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal begynne. Er det noen der ute som har noen tips? Hvilken type er safest å gå for? 😊 

Anonymkode: dbbe2...481

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1396151-hvilken-penisring-skal-jeg-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir han ikke hard nok for deg?

Uansett må du vel finne ut hva omkretsen er for finne riktig størrelse. Finn fram målebåndet neste gang og si det er en overraskelse.

Anonymkode: a8b5c...c24

Og menn tåler ulikt trykk. Selv liker jeg det stramt, og at den brukes rundt både baller og skaft. Okkulusjon gjør at nervene i penis blir følsomme. Det gjør at sexen for han blir bedre, og med det blir penis hardere.

Med jevnlig bruk vil du merke at blodårene blir mer tydelige og synlige både i giv akt og i hvil. Den blir mer maskulin i uttrykket. Nesten som armene til folk som trener styrke, bicepser med tydelige blodårer.

Et tips er og å kjøpe en penispumpe som han bruker i 20 minutt før dere tar på penisringen. Jeg bruker den mens jeg varmer henne opp, vinn vinn. Da vil penisen være betydelig tykkere og massiv og ringen forsterker effekten. Du bil bli overrasket over resultatet.

Min erfaring er at omkrets øker med 2 cm i omkrets og 2 cm i lengde med mitt opplegg. Det vil si mye for volumet av penis.

"Hevelsen" går tilbake etter et døgn. Så morgenereksjonen dagen etter er større enn vanlig, så gled deg. Hvorfor ikke prøve?

Bodybuilderen.

Anonymkode: a31bb...429

• Liker 1
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil han ha en penisring da? Kan du ikke heller gi han en god flaske Konjakk eller noe i den duren? 

Anonymkode: 05dfa...9f1

Han har snakket om at han har hatt lyst til å prøve det, og jeg tenkte det kunne vært spennende med en overraskelse. 😊 Har ingenting med at jeg på død og liv ønsker at han skal ha det, bare for moro og spenning i grunn. 

Annonse

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir han ikke hard nok for deg?

Uansett må du vel finne ut hva omkretsen er for finne riktig størrelse. Finn fram målebåndet neste gang og si det er en overraskelse.

Anonymkode: a8b5c...c24

Jo, jeg er fornøyd med hardheten jeg altså. 😉 Tenkte det bare kunne vært moro for hans del å prøve. Han har snakket om at han hatt lyst til å prøve det en gang, så tenkte jeg at det kunne vært moro å overraske han. Har ikke engang tenkt på at det kan tolkes som om jeg ikke er fornøyd. 😳

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og menn tåler ulikt trykk. Selv liker jeg det stramt, og at den brukes rundt både baller og skaft. Okkulusjon gjør at nervene i penis blir følsomme. Det gjør at sexen for han blir bedre, og med det blir penis hardere.

Med jevnlig bruk vil du merke at blodårene blir mer tydelige og synlige både i giv akt og i hvil. Den blir mer maskulin i uttrykket. Nesten som armene til folk som trener styrke, bicepser med tydelige blodårer.

Et tips er og å kjøpe en penispumpe som han bruker i 20 minutt før dere tar på penisringen. Jeg bruker den mens jeg varmer henne opp, vinn vinn. Da vil penisen være betydelig tykkere og massiv og ringen forsterker effekten. Du bil bli overrasket over resultatet.

Min erfaring er at omkrets øker med 2 cm i omkrets og 2 cm i lengde med mitt opplegg. Det vil si mye for volumet av penis.

"Hevelsen" går tilbake etter et døgn. Så morgenereksjonen dagen etter er større enn vanlig, så gled deg. Hvorfor ikke prøve?

Bodybuilderen.

Tusen takk for utfyllende og seriøst svar. 👏🏻😊

• Liker 1
AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bodybuilderen.

Kan jeg forresten spørre hvilken pumpe du bruker? 😊 Etter et kjapt googlesøk ser jeg at det finnes en jungel av disse også. 😅 

AnonymBruker
4 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Det der er vel strengt tatt noe helt annet enn en penisring?? 

Noe sånt da, om det også er spennende at den gjør en jobb for din kosetapp? 😉

image.png.fd01f649ff0a0dbe29dbb0fe89d01f02.png

Der mer lovende ut den nederste ja. 😉

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Der mer lovende ut den nederste ja. 😉

En av mine favoritter er denne; den strammer opp både pålen og ballene (om han liker det) Finnes på Kondomeriet (om det er tillatt å skrive det)

image.png.90addf6129c33fe9b8e0e769645198c7.png

• Liker 1
AnonymBruker
5 minutter siden, Gorgonzola skrev:

En av mine favoritter er denne; den strammer opp både pålen og ballene (om han liker det) Finnes på Kondomeriet (om det er tillatt å skrive det)

image.png.90addf6129c33fe9b8e0e769645198c7.png

Takk for svar! 😊 Kjekt med litt erfaringer når man prøver seg frem. 👍🏻

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg forresten spørre hvilken pumpe du bruker? 😊 Etter et kjapt googlesøk ser jeg at det finnes en jungel av disse også. 😅 

Penispumpe må velges etter størrelse og hvor han skal bruke den, i feks dusj eller tørt. Selv har jeg en stor Bathmate og en elektrisk som pumper ut ønsket undertrykk. Liker Bathmate best. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...