Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler alle bryr seg med alt.. i dag har vært en slik dag.. 

du glemte sprite deg før du gikk inn (butikken) 

barna dine tok med hunden deres inn på bhg området, det er ikke lov.

du parkerte utenfor stripen på park plassen 

gjør jeg noe riktig i det hele tatt? 
står på morgen til kveld. Jobb, barn, matlaging husvask osv. Men er det 3 feil i løpet av dagen får du høre det.. 

hvem bryr seg om hva alle andre gjør? 
jeg legger knapt merke til folk rundt meg, og får meg hvertfall ikke til å si fra til folk.. 

Anonymkode: 3f1aa...06a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som sier i fra om disse tingene? Er det én person som stadig kommer med slikt, kan jeg forstå at det er slitsomt. Men hvis det bare er kommentarer fra folk generelt om at du (faktisk) gjør ting feil, bør du kanskje prøve å ta til deg noe av det? Samtidig jobbe med å ikke bli så lei deg av slike kommentarer, prøv heller å tenke at det er ment som konstruktiv kritikk heller enn kjefting. 

Anonymkode: 8e943...961

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du gjør så mye dumt eller feil på en dag er det jaggu fortjent at du får beskjed om det! Skjerp deg!

Anonymkode: 5c910...d65

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler alle bryr seg med alt.. i dag har vært en slik dag.. 

du glemte sprite deg før du gikk inn (butikken) 

barna dine tok med hunden deres inn på bhg området, det er ikke lov.

du parkerte utenfor stripen på park plassen 

gjør jeg noe riktig i det hele tatt? 
står på morgen til kveld. Jobb, barn, matlaging husvask osv. Men er det 3 feil i løpet av dagen får du høre det.. 

hvem bryr seg om hva alle andre gjør? 
jeg legger knapt merke til folk rundt meg, og får meg hvertfall ikke til å si fra til folk.. 

Anonymkode: 3f1aa...06a

Dette er jo ganske viktige ting da, det er fortjent at du fikk høre det faktisk.

Har du fått med deg pandemien i verden? Vet du at hunder kan bite barn som kommer brått på, uansett om den aldri har bitt tidligere og er "verdens snilleste hund assa", som alle hundeeiere liker å si hele tiden.

Parkering utenfor linja er stort sett aldri et problem, men er det få parkeringsplasser kan det være frustrerende og irriterende med folk som feilparkerer og dermed tar opp 2 p-plasser. Linjene er godt synlige og det er enkelt å parkere riktig. Det tar 2 sekunder å passe på at bilen står innafor linja og eventuelt rette opp bilen.

Så er jeg sikker på at du gjør mye annet riktig, ettersom det bare var 3 ting du fikk negativ tilbakemelding på. Regner med at du gjorde mer enn disse 3 tingene den aktuelle dagen og det betyr jo faktisk at du gjør mange ting rikitg. ;)

Anonymkode: 2b162...a2f

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jo ganske viktige ting da, det er fortjent at du fikk høre det faktisk.

Har du fått med deg pandemien i verden? Vet du at hunder kan bite barn som kommer brått på, uansett om den aldri har bitt tidligere og er "verdens snilleste hund assa", som alle hundeeiere liker å si hele tiden.

Parkering utenfor linja er stort sett aldri et problem, men er det få parkeringsplasser kan det være frustrerende og irriterende med folk som feilparkerer og dermed tar opp 2 p-plasser. Linjene er godt synlige og det er enkelt å parkere riktig. Det tar 2 sekunder å passe på at bilen står innafor linja og eventuelt rette opp bilen.

Så er jeg sikker på at du gjør mye annet riktig, ettersom det bare var 3 ting du fikk negativ tilbakemelding på. Regner med at du gjorde mer enn disse 3 tingene den aktuelle dagen og det betyr jo faktisk at du gjør mange ting rikitg. ;)

Helt enig med deg og takknemmelig ovenfor de som har sagt ifra for jeg er alt for pinglete til å gjøre sånt selv 😛 Så bra at folk sier ifra! Hadde jeg selv gjort noe av dette så hadde jeg også bare blitt glad til om noen sa ifra til meg! Selvfølgelig kommer alt ann på hvordan man sier ifra da..men en vennlig påminnelse/kommentar trenger nok de fleste i hverdagen, meg selv innkludert :)

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gikk ikke fra hunden! Herregud så lei jeg er av alt hysteriet rundt barn! «Ååh herregud dette kunne blitt kjempe alvorlig! Vi må til avisa! Mor lot barn ta med hunden inn på bhg område! Dette kunne gått virkelig ille!!»

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, BiancaWhite said:

Hun gikk ikke fra hunden! Herregud så lei jeg er av alt hysteriet rundt barn! «Ååh herregud dette kunne blitt kjempe alvorlig! Vi må til avisa! Mor lot barn ta med hunden inn på bhg område! Dette kunne gått virkelig ille!!»

Ikke jeg som er den du siterer, men om man binder eller går med hunden inne på en bhg område har ikke noe å si. Ellers så ser jeg jo nå problemet ditt med disse tre tingene som helt rettmessig ble sagt ifra om. Du er en av de som går i full krenk når det kommer en kommentar. Vennlig eller ei. PS: Du glemte å anonymisere det siste innlegget ditt 🤷‍♀️

Anonymkode: e72eb...5b2

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg som er den du siterer, men om man binder eller går med hunden inne på en bhg område har ikke noe å si. Ellers så ser jeg jo nå problemet ditt med disse tre tingene som helt rettmessig ble sagt ifra om. Du er en av de som går i full krenk når det kommer en kommentar. Vennlig eller ei. PS: Du glemte å anonymisere det siste innlegget ditt 🤷‍♀️

Hæ???  Anonymisere, hvorfor skulle jeg det? Jeg er ikke Ts om det er det du tror. Folk her inne tror de liksom er så flinke og kjenner igjen folk

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Søgni, mod.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Jeg leste bare HI. Der står det at TS tok med hjnden inn i barnehagen. Selv om man ikke går fra hunden så kan barna gå til hunden og bli bitt.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Barn som ser hunder vil gjerne hilse på. Spiller ingen rolle om man gikk fra hunden eller ikke, hvor vanskelig er det å forstå?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Barn som ser hunder vil gjerne hilse på. Spiller ingen rolle om man gikk fra hunden eller ikke, hvor vanskelig er det å forstå?

Det er ikke vanskelig. Er bare så lei av paranoide foreldre her til lands. Eier ikke avslapning til noe. Jeg synes alltid det er hyggelig om noen kommer med hund, men så er det alltid disse «nei! Dere er på barneområde nå! Det kan skje en ulykke!» 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men dette er jo store feil? Mener du virkelig at det er greit at en voksen dame med barn gjør så mye tull på bare én dag? 

Tenk om din manglende spriting fikk konskekvenser for noens liv og helse. Det tar 2 sekunder å gjøre det.

Tenk om en liten 2 åring tok i hundebæsj og så puttet hendene i munnen og ble skikkelig syk?

Folk som parkerer over den hvite stripen, bruker fort 2 parkeringsplasser. Det er egoistisk selv om akkurat det ikke skader noen. 

Dette er for mange feil på én dag. 

Anonymkode: 6f8ad...47a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Drit i de som svarer frekt her, typisk kg. Den som mente hvitstripa er godt oppmerkt er ett eksempel. Det er vel heller sånn at de såvidt er synlige mange plasser.

Prøv å ikke ta det veldig personlig og gi deg selv litt slakk. Er det fullt opp i hodet et det fort småting glipper. Og siden landet her er avhengige at noen er villige til å få barn, så får man også være litt raus midt i småbarnsfasen. Det er menneskelig å gjøre feil. Jeg syns ikke de feilene var veldig graverende, det blir gjort større blundere daglig.

Anonymkode: bfb06...c19

• Liker 3
Skrevet

Kjedelig å bli irettesatt hele tiden, forstår det, men da må du nesten følge regler. Man oppfattes gjerne som svært arrogant om man stadigvekk bryter regler, og det kan være derfor du får høre det, om dette er noe som ofte skjer. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Drit i de som svarer frekt her, typisk kg. Den som mente hvitstripa er godt oppmerkt er ett eksempel. Det er vel heller sånn at de såvidt er synlige mange plasser.

Prøv å ikke ta det veldig personlig og gi deg selv litt slakk. Er det fullt opp i hodet et det fort småting glipper. Og siden landet her er avhengige at noen er villige til å få barn, så får man også være litt raus midt i småbarnsfasen. Det er menneskelig å gjøre feil. Jeg syns ikke de feilene var veldig graverende, det blir gjort større blundere daglig.

Anonymkode: bfb06...c19

Jeg syntes jo heller ikke at disse feilene var grusomme, men fortsatt nok til at jeg er glad for at noen sa ifra til TS. Jeg er alt for pinglete til å si ifra om sånne ting tilfelle folk går i full krenk på meg så jeg sier ikke ifra med mindre det er noe skikkelig ille som at de sparker hunden sin eller slikt, men da er jeg ikke så flink til å si ifra på en vennlig måte heller 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da virkelig ikke store feil, ærlig talt. Dere som svarer at dette er store feil, tror jeg er unge og naive eller ev må svelge noen kameler opp igjennom. . Har man fått noen år på baken, er det nok noe annet som kan kalles for store feil. Mange har droppet litt ut av den faste spritingen, har jeg sett, du er ikke alene om det TS. Hev deg over disse dagligdagse bagatellene TS. 

Anonymkode: 52606...e16

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor du bor, men i folkerike områder er dette veldig ofte et problem. Parkeringsplassene er smale og fulle og dersom en parkerer på/over stripa blir en ekstra plass opptatt. Hvorfor ikke bare parkere innenfor stripene? Det er jo ikke vanskelig og tar jo ikke lengre tid enn å parkere feil.

Anonymkode: 91a13...3b3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte ikke det å bli irettesatt som er et problem, men måten man blir irettesatt på.

Enkelte klarer ikke å si ifra på en skikkelig måte, men kjefter og er aggressive i sin fremtoning. 

Anonymkode: 8e15a...133

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå krisemaksimerer du. 

At noen har påpekt TRE ting du har gjort feil, er ikke det samme som at ALT du gjør er feil.

Og de feilene du gjorde, var jo faktisk feil! Det er helt greit at folk påpeker de tingene, for de er jo faktisk ikke greit? Å ikke sprite seg i disse dager, er ikke greit. Å ta hunden inn på barnehageområdet, er ikke greit. Å ta opp to parkeringsplasser er ikke greit. 

Anonymkode: 14b80...5d2

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...