AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Har inntrykk av det.. stemmer det med dine erfaringer? Anonymkode: a1c34...c1c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Ja. I tillegg til å være sure så vet dem også best. Tar gjerne oppgaver «ut av henda» på assistenter osv. Sykt irriterende. Anonymkode: 4ff36...83e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Ikke der jeg jobber, men finnes flusst av dem på KG 😘 Anonymkode: 3e76b...4e2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Finnes opptil flere der jeg jobber! Ene er grusom, blir i dårlig humør bare av å høre navnet hennes...😖 Anonymkode: ed50d...fa5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Det finnes sure hjelpepleiere, helsefagarbeidere, assistenter, sykepleiere osv på div sykehjem. Men de fleste er blide og hyggelige. Jeg synes mobberne på sykehjemmene er værre. Mobberne er de som starter tråder som dette. Anonymkode: 5102f...63e 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 De er ikke sure, de er av den gamle skolen. Da de var unge var det en helt annen kvalitet over pleien. Dagens unge som kommer for å jobbe på sykehjem er ofte både late og udugelige. Når noen sier fra er de sure. Er selv utdannet hjelpepleier, og jobbet som det i 15 år. Noen av de jeg hadde størst respekt for, og har lært masse av, er de «gamle traverne», med kunnskap og erfaring fra et helt arbeidsliv. Er nå utdannet sosionom, så har ikke jobbet i pleien siden jeg studerte for noen år siden, men selv i mitt nåværende yrke har jeg fortsatt med meg lærdommen fra de «gamle» hjelpepleierne! Da jeg tok hjelpepleierutdanninga hadde vi en godt voksen sykepleier som lærer. Glemmer aldri at hun fortalte hvilken respekt hun hadde for erfarne voksne hjelpepleiere da hun var ung og nyutdannet sykepleier. Så ha litt respekt og lær av dem istedet for å syte over at de er sure når de forsøker å holde en viss standard i avdelingen. Anonymkode: e87cc...895 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå