Gjest Preben Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Det er et stort antall muslimer i samtlige av europas storbyer..Da må vi spørre oss selv, er dette tilfeldig? Folk over hele Europa, begynner nå å skjønne hva som skjer. En hellig krig mot Europa er på gang..Den naive innvandringspolitikken er den største feilen europerne noensinne har gjort. Hvis vi ser langsiktig på det vil det være et flertall av muslimer i europa innen 150 år, hvis vi fortsetter å slippe inn samme antall muslimer som vi gjør årlig. Dessuten får muslimer VELDIG mange barn, dette er utrolig skremmende!Skal vi bare sitte å se på at europa blir ødelagt!? Man snakker om at det er bare et fåtall av muslimer som tolker koranen feil...TØV! Dette sier man for å ikke virke rasistiske..Faktum er at en god del av europas muslimer kommer til europa for å islamisere europa! De fleste er for sharia-lover og en god del støtter også faktisk terror mot vesten..Jeg har vært inne å kikket på norsk-muslimske nettsteder, og der støtter faktisk mange muslimer terroren mot England..De kaller dem vanntro! De taler med to tunger, de lyver til oss nordmenn og sier at islam er fredens religon, men blandt andre muslimer kommer deres sanne ansikt frem.. http://faithfreedom.org/Gallery/34.htm 1
Pleier Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 At muslimene vil islamisere Europa har vi da vist lenge. 1
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 For 150 år siden fulgte vi klassisk fysikk og Darwin hadde ennå ikke gitt ut On the Origin of Species...Dna visste vi ikke om og månereiser var bare fabler. Usa hadde fortsatt slaver. Det var en god stund til første og andre verdenskrig og i Russland gjorde de hva de ville med folket sitt. Mye skjer på 150 år. Lurer på om noen smartinger for 150 år siden forutså hva som ville skje de neste 150 år?
Gjest gotthard Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 kristendommen prøvde også og sammle hverden i sin tro etter det jeg kan huske og ha lest, så det beviser vel bare att muslimene er lit seinere ute enn kristendommen. kristendommen og blei innført mange steder med makt, tru på hvitekrist eller dø......
Gjest gotthard Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 det blir jo påstått at det er et flertall av alle kriger i hverdenshistorien som har blit startet pga relgion..(noe jeg egentlig ikke har noe bevis for men mener og ha hørt det )
liv Skrevet 18. juli 2005 #7 Skrevet 18. juli 2005 Muslimer vil spre islam ja, men hva tror du misjonærene gjør da`? (ja de fins enda!)
kjellebassen Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Muslimer vil spre islam ja, men hva tror du misjonærene gjør da`? (ja de fins enda!) ← De er en ganske fundamental forskjell på misjonærer og muslimske terrorister. Tror dere virkelig at det er tilfeldig at nesten all terroraksjoner utføres av muslimer..?? 1
Gjest KR Skrevet 18. juli 2005 #9 Skrevet 18. juli 2005 Mor Teresa var ganske fundamental, og hun var misjonær. Hun fikk faktisk Nobels fredspris. Var hun en fare for noen? Kunne hennes innstilling og tro medvirke til at det er krig i verden? (slik som enkelte her hevder at kristne gjør) 1
Lillesøster Skrevet 19. juli 2005 #10 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Mor Teresa var ganske fundamental, og hun var misjonær. PÅ hvilken måte mener du Mor Theresa var fundamental? Jeg trodde "fundamentalisme" var fiende med den frie tanken? Endret 19. juli 2005 av Lillesøster
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #12 Skrevet 19. juli 2005 De er en ganske fundamental forskjell på misjonærer og muslimske terrorister. Tror dere virkelig at det er tilfeldig at nesten all terroraksjoner utføres av muslimer..?? ← Tja, hadde du hatt litt historisk forankring, så hadde du sett at kristendommens ønske om å frelse hele verden ikke bare har blitt utført av fromme misjonærer. Kristendommen har vel så mange skampletter på seg som islam. Og å hevde at nesten alle terroraksjoner utføres av muslimer vitner bare om at du virkelig ER historieløs og ikke begynte å lese avisene før nå i juli... Terrorisme har vært utført av muslimer, kristne, ikke-troende mennesker, politiske grupper, små anarkistiske grupper, nasjonale stater, dyrevernere osv osv. Og så må vi heller ikke glemme at "terrorisme" i mange tilfeller er et definisjonsbegrep.
Gjest Dum Perignon Skrevet 19. juli 2005 #13 Skrevet 19. juli 2005 De er en ganske fundamental forskjell på misjonærer og muslimske terrorister. Tror dere virkelig at det er tilfeldig at nesten all terroraksjoner utføres av muslimer..?? ← Artig å registrere hvordan terrorister tilknyttet islam/muslimske land med én gang blir kalt "muslimske terrorister" mens tilsvarende pakk tilknyttet for eksempel kristendommen/kristne land med én gang blir delt inn i spesifikke organisasjoner med klare "politiske" formål. Selv sliter jeg, det må jeg innrømme, med for eksempel å se de store, fundamentale forskjellene mellom kampen for et selvstendig Palestina og kampen for et udelt Irland eller kampen for et selvstendig Baskerland. Jeg kan heller ikke huske at for eksempel Rote Armee Fraktion eller Bader Meinhof-gruppen ble spesielt knyttet til kristendommen. Naturlig nok, da disse gruppene hadde politiske mål. Dét har imidlertid også de hyppig omtalte terroristene i Irak og andre steder, enten vi liker de politiske målene deres eller ikke tror jeg vi vil tjene på å ha et realistisk syn på hva som er "politikk" og hva som er "religion." Det farligste av alt er når religion og politikk kobles, jf. for eksempel Kristelig Folkeparti.
Gjest Valhalla Skrevet 19. juli 2005 #14 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Artig å registrere hvordan terrorister tilknyttet islam/muslimske land med én gang blir kalt "muslimske terrorister" mens tilsvarende pakk tilknyttet for eksempel kristendommen/kristne land med én gang blir delt inn i spesifikke organisasjoner med klare "politiske" formål. ← De har da klare politiske mål, men de målene er helt uakseptable. Her er en islamistisk organisasjon som er svært populær i Danmark f.eks. , politisk islam er svært farlig. Hvis du tar deg tid til å lese deres side og ideer vil du se hvor latterlig din sammenligning med Krf er. http://www.hizb-ut-tahrir.dk/ Hizb-ut-Tahrirs Mål Hizb ut-Tahrirs mål er genoptagelsen af den islamiske levemåde samt at bære den islamiske da’wah til verden. Dette mål går ud på at få muslimerne til at leve en islamisk tilværelse i Dar al-Islam og i et islamisk samfund, hvori alle livets anliggender styres ifølge de islamiske love, og hvori livsperspektivet er Halal & Haram under en islamisk stat, som er khilafah-staten, hvori muslimerne udpeger en khalifah, til hvem de giver bai’ah om at høre og adlyde, mod at han styrer med Allahs (swt) Bog og Sendebudets (saaws) Sunnah, og at han bærer Islam, som et budskab til verden gennem da’wah og jihad. Partiet sigter efter at oprejse ummah med den sande oprejsning (nahdah) via oplyst tænkning, og tilstræber at bringe denne tilbage til sin forrige ærekærhed og hæderlighed, for således at den islamiske ummah river initiativtøjlerne fra andre stater, nationer og folk, og igen bliver verdens førende stat, som den tidligere var, og kommer til at politisere verden ifølge Islams love. Partiet sigter ligeledes efter at retlede menneskeheden, og at lede ummah i kamp mod kufr, dens systemer og tanker, indtil Islam omfatter hele kloden. Endret 19. juli 2005 av Valhalla 2
Gjest Ananas Skrevet 19. juli 2005 #15 Skrevet 19. juli 2005 Det fins nok av kristne tullinger også. Levende ord-menigheten er et fenonem som skremmer meg. Jeg mener problemet er religiøse fundamentalister - enten de kaller seg kristne eller islamske.
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #16 Skrevet 19. juli 2005 Det fins nok av kristne tullinger også. Levende ord-menigheten er et fenonem som skremmer meg. Jeg mener problemet er religiøse fundamentalister - enten de kaller seg kristne eller islamske. ← Blablabla, hvilken vei kommer man med slikt. Jaja andre er også ille, så drit i det.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2005 #17 Skrevet 19. juli 2005 Blablabla, hvilken vei kommer man med slikt. Jaja andre er også ille, så drit i det. ← Bla bla, andre er ille men jeg liker å hate muslimer, så da valgte jeg de.
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #18 Skrevet 19. juli 2005 Jeg hater voldelige islamister, og jeg avskyr ikke-voldelige islamister. Vanlige muslimer er ikke så ille.
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #19 Skrevet 19. juli 2005 Hvis man peker på at man må ta tak i voldelige kommunister og gå imot venstreekstreme, vil man da si at man ikke kan fokusere på det fordi det kan stigmatisere venstresiden?
Gjest Dum Perignon Skrevet 20. juli 2005 #20 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hvis man peker på at man må ta tak i voldelige kommunister og gå imot venstreekstreme, vil man da si at man ikke kan fokusere på det fordi det kan stigmatisere venstresiden? ← Det kommer vel an på om det gjøres på den kurante måten dette innlegget antyder (noe som er lett å få til så lenge vi ikke snakker om utlendinger...) eller om det gjøres på den smått underholdende, stupide måten de fleste høyrevrengte islam-/muslim-/dego-/innvandrer-/flyktning-/you name it skeptikerne uttrykker seg på KG. "Hei, se der er en farlig muslim i Danmark! La oss få dem ut av Norge brennkvikt!" Endret 20. juli 2005 av Dum Perignon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå