AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Min far. Alltid snill, hjelpsom og gavmild. Aldri hørt han har sagt et vondt ord om noen. Anonymkode: 614f8...d09 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Folk som slipper alt for å hjelpe, uten tanke på hva de får ut av det. Har møtt et par slike i mitt liv. Ikke slekt. Anonymkode: f7dc6...6e7 2
Hr. Aktiv Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Farfar. Han hadde en utstråling og en måte å komme seg inn til mitt innerste jeg uten å si noe. Han skjønte til enhver tid hva jeg tenkte på og ønsket. Rettleide meg med enkle ord og fikk meg til å tenke over alle valg jeg tok. Jeg har vært priviligert som fikk ha ham ved meg såpass lenge. Den dagen jeg bar kisten til graven er den tristeste dagen i mitt liv. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Mannen min. En jeg kan stole 100% på.. mamma og søstrene mine. Anonymkode: da440...840
Silva Pluvialis Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 Min mor, alltid der for meg, uten å forvente noe tilbake.
Skalperud Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 Bestevenninnen min 🥰 snakker aldri stygt om andre, ikke en som viser seg frem i sosiale medier, og er der alltid når det trengs 💕 2
Stoltskeiv Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 Min venninne som ikke bryr seg om likes, men om alt det reele som skjer rundt hun. Hun er morsom og bryr seg om alt og alle. Jeg kunne ikke drømt om noen bedre menneske. Ja, jeg er forelsket i hun og takk gud for at vi begge er lesbiske! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå