AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Hva er best? Og hvorfor gis det ene til noen mens den andre typen til andre? Anonymkode: 99950...bef
Amatariel Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Jeg brukte crinone da jeg var gravid for 5 år siden. Da jeg ble gravid nå i sommer og ba om progresterontilskudd fikk jeg cyclogest på resepten. Jeg tenkte ikke noe spesielt over det utover at jeg regnet med at den kanskje var bedre å bruke, og etter 7 ukers bruk kan jeg si nå at jeg syns den er bedre i bruk iallefall. Husker crinone som ekstra klissete og gjorde underlivet veldig tørt. Slik at det nesten gjorde vondt. Det har jeg ikke kjent noe av denne gangen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Hatet crinone!! Gjorde at jeg fikk blødning tidlig i graviditet, som jeg ble skikkelig stresset av. Anonymkode: 69033...a60
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Slik jeg ser på pakningene så kan det se utbsom cyclogest inneholder mer progesteron? Er det en grunn til at noen får denne? Jeg har tidligere brukt crinone i 3 forsøk og nå vil klinikken jeg skal bruke cyclogest Anonymkode: 99950...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå