AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Ikke direkte, men på meld. Svar ja eller nei. Ville du svart og evt svart ærlig på det? Anonymkode: fe2d1...c17
SoWhat? Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Ingen er stygge. Men jeg ville aldri sagt noe negativt om utseendet til noen. 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Jeg ville ikke svart på det. Anonymkode: 9a308...571 2
norw Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Dårlig idé å spørre. Jeg ville ikke svart hvis jeg mente ja, altså mindre pen. 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Hadde jeg fått et slikt spørsmål hadde jeg tenkt at det var noe i veien mentalt med vedkommende. Hadde sikkert svart nei, og deretter avsluttet relasjonen. Anonymkode: be105...69e 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 Da er det jo svar nok når han ikke har svart meg. Gått over en time. Anonymkode: fe2d1...c17
SoWhat? Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er det jo svar nok når han ikke har svart meg. Gått over en time. Anonymkode: fe2d1...c17 Hvorfor spør du om sånt? 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Jeg ville stusset på intensjonen din og blitt ukomfortabel av usikkerheten din og sannsynligvis droppet relasjonen. Jeg mener at ingen mennesker er stygge, så det sanne svaret ville vært nei, men hadde jeg ikke kjent deg så godt hadde jeg sikkert ikke svart deg. Anonymkode: f9dd8...15a 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 Dårlig idé å spørre jo. Jeg hadde blitt litt satt ut. Er det noen du kjenner godt? Hvis ikke vet jeg ikke om jeg hadde svart. Hadde jeg kjent deg godt hadde jeg sikkert bare sagt at nei, du er ikke stygg så klart. Jeg synes ikke noen er stygge altså. Men synes det er en så merkelig ting å spørre om. Har du det helt bra med deg selv, dårlig selvbilde kanskje? Anonymkode: e2738...dab 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville stusset på intensjonen din og blitt ukomfortabel av usikkerheten din og sannsynligvis droppet relasjonen. Jeg mener at ingen mennesker er stygge, så det sanne svaret ville vært nei, men hadde jeg ikke kjent deg så godt hadde jeg sikkert ikke svart deg. Anonymkode: f9dd8...15a Ja, jeg tenker det samme som deg her. Anonymkode: e2738...dab
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #12 Skrevet 3. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det jo svar nok når han ikke har svart meg. Gått over en time. Anonymkode: fe2d1...c17 Det betyr ikke at han synes du er stygg. Enten har han ikke sett meldingen, ellers synes han du virker veldig umoden og er usikker på hva han skal svare deg eller om han skal svare i det hele tatt. Anonymkode: f9dd8...15a 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #13 Skrevet 3. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg fått et slikt spørsmål hadde jeg tenkt at det var noe i veien mentalt med vedkommende. Hadde sikkert svart nei, og deretter avsluttet relasjonen. Anonymkode: be105...69e Helt enig! Anonymkode: f2a18...41f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #14 Skrevet 3. august 2020 Er det en venn, far, bror, en du har møtt en gang, en date? Dersom det er noen du dater, eller en random person er det jo helt merkelig å spør. Anonymkode: 62198...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #15 Skrevet 3. august 2020 Snart 2 timer siden nå. Så vondt. Anonymkode: fe2d1...c17
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #16 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snart 2 timer siden nå. Så vondt. Anonymkode: fe2d1...c17 Om han ikke svarer så er han kanskje satt ut av spørsmålet, slike jeg ville blitt. Det er et litt rart spørsmål å stille. Men du må ikke basere din verdi på hva andre synes om deg uansett, TS. Alle mennesker er verdifulle og vakre på hver sin måte. Det mener jeg fra hjertet, samme hva andre måtte mene. Du er helt sikkert en flott person. ❤️ Anonymkode: e2738...dab 1
Gjest TheCatLady Skrevet 3. august 2020 #17 Skrevet 3. august 2020 Ville ikke spurt om slike ting. Man vet aldri hva slags svar man vil få, men de fleste har såpass sosiale antenner at de vet at de ikke skal være 100% ærlige om de faktisk synes noen er stygg. Kanskje han ikke likte helt spørsmålet, men synes egentlig at man kan svare et eller annet. Om han ikke likte det så kan han skrive det enn å la deg vente sånn. Vet ikke hva slags relasjon dere har, men sånne spørsmål kan være litt vanskelige.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #18 Skrevet 3. august 2020 Hvorfor ikke bare svare ja. Synes selv jeg er det. De som tier samtykker heter det. Anonymkode: fe2d1...c17
Peanut Skrevet 3. august 2020 #19 Skrevet 3. august 2020 Det er nok av folk der ute som sier nøyaktig hva de mener.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #20 Skrevet 3. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare svare ja. Synes selv jeg er det. De som tier samtykker heter det. Anonymkode: fe2d1...c17 Det går ikke an å være stygg mener jeg. Det er veldig tris at du synes det selv. Det kan være vanskelig med et dårlig selvbilde, men jeg håper du gjør så godt du kan i å se godt på dine positive egenskaper og fokusere på det du liker ved deg selv. Anonymkode: e2738...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå