AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Dere foreldre som er skilte, når begynte barnet deres og sove over hos den andre foreldreren? Hører at det er litt forskjellig hos de fleste, dersom foreldrene har bodd sammen og gått fra hverandre så begynner barnet litt tidlig med overnatting før barnet er 2 år. Men de som har aldri bodd sammen begynner senere? Jeg vet ikke enda om mitt barn er klar for et så stor steg enda. Hun er bare noen få timer hos han (ikke jeg som har bestemt), Han vil bare sjappe på med overnattingene uten og tenke på barnets behov. Er jeg urimelig om jeg tenker på at 3-4 timer i uken er alt for lite for dette store steget? Anonymkode: 77a5f...4bb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Vår var 15.mnd da han begynte å overnatte,av og til,ikke noe faste overnattinger. Har aldri bodd sammen med far,men han har vært masse på besøk til oss,flere ganger i uken,før lille begynte å være med hjem til far for samvær noen timer i gangen. Ville absolutt hatt mer samvær enn 3-4 timer i uken før det ble aktuelt med overnatting. Hvor knyttet til en som skal være omsorgsperson blir man på så lite tid ila.uken? Det handler om trygghet. Anonymkode: ed22a...a29
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vår var 15.mnd da han begynte å overnatte,av og til,ikke noe faste overnattinger. Har aldri bodd sammen med far,men han har vært masse på besøk til oss,flere ganger i uken,før lille begynte å være med hjem til far for samvær noen timer i gangen. Ville absolutt hatt mer samvær enn 3-4 timer i uken før det ble aktuelt med overnatting. Hvor knyttet til en som skal være omsorgsperson blir man på så lite tid ila.uken? Det handler om trygghet. Anonymkode: ed22a...a29 Hun er i totalt 6-7 timer i totalt med far i uken. Jeg sa at vi kan etterhvert øke timene. Men han mener at barnet er «nokk trygg» til overnatting. Jeg mener jo at barnet er ikke trygg med han på mere en noen timer. Noen timer er jo helt annerledes en, en hel dag. Anonymkode: 77a5f...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå