Gå til innhold

Tips til fødebagg. Mulig lagt opphold og Korona

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta keisersnitt om to uker og pga abnormale funn på ultralyd må baby muligens opereres rett etter fødsel. Sykehusoppholdet blir derfor kanskje lengere enn vanlig, og det er jo ikke mulig å hente flere ting hjemmefra pga Korona. Vet ikke om det er mulig å kjøpe seg noe på kiosken engang.  Har heller ikke fått endelig bekrefter hvilket sykehus jeg skal føde på, pga situasjon. Det står mellom Riksen eller lokalsykehuset.

Noen som har noen gode tips til fødebag? Synes det er vanskelig å vite hvor mye klær jeg skal ta med til meg selv. Og snacks og sånt er jo også greit å ha med litt ekstra av? 

Setter pris på alle tips!

Anonymkode: 8494a...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg en eller to flasker av den saften du liker best, og ei drikkeflaske. Så slipper du å ringe på for å få drikke hele tiden. Ta med deg tøfler som er enkle å ta på, men ikke for varme. Behagelige og løse klær som ikke strammer over magen. store behagelige truser.  Noen pakker med kjeks, drops eller annen snacks du liker. 
Shampoo, balsam og såpe og slik, mye bedre enn det de har på sykehuset. 

viktigst av alt: Lykke til❤️❤️❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din kan pakke og levere ekstra klær og ting i resepsjonen på sykehuset, så det er ikke helt krise om du glemmer noe❤️

Anonymkode: 68247...175

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen din kan pakke og levere ekstra klær og ting i resepsjonen på sykehuset, så det er ikke helt krise om du glemmer noe❤️

Anonymkode: 68247...175

Har fått beskjed om at hvis mannen min forlater sykehuset så får han ikke komme tilbake... 

AnonymBruker
Skrevet
På 3.8.2020 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Har fått beskjed om at hvis mannen min forlater sykehuset så får han ikke komme tilbake... 

Vil anta at i så fall kan noen andre pakke og levere ting. Sjekk med sykehuset. :)

Anonymkode: a3866...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savnet faktisk sminke og hårføner når jeg fikk min første😅 

Alle sa at jeg aldri i verden kom til å få bruk for det, men for meg var det et savn. Følte meg mye freshere med litt mascara. 

Og så savnet jeg bukser som passet etter fødsel. Jeg hadde bare med gravid buksene og de var altfor store etter fødsel. 

Store gode hipstere er praktisk. De strikk trusene jeg fikk på sykehuset skled bare ned. Godt med en truse som faktisk holder bindet på plass. 

Eg behagelig jakke/hettejakke. 

Ta med mer snacks enn du tror du trenger😉

Engangs ammeinnlegg. I tilfelle du får mye melk, og må bytte 20 ganger til dagen. 

Anonymkode: 85920...3ad

• Liker 2
Skrevet

Nevner ikke ting som allerede er nevnt. Men enig i alle forslag overfor. 

Ammetopper. Gjerne ammesinglet. Også kan du ha sykehusskjorte utenpå. Hvis du ikke kan amme pga situasjonen, så vanlige singlets. Skjorte...klær som kan åpnes fremme. Dette for når du får holde baby. Kos med hud mot hud. Eller baby mot din hud. 

Det er dyrt med ammeklær og du får kanskje ikke vasket noe der? Vanlige singlet og t skjorter funker også, men da helst litt sånn med stretch i eller løst. 

Smågodt. Og annet snacks. Saft og kjeks var lurt. 

Last ned Netflix serier, filmer på tlf og Evt iPad. 

Masse lykke til. Håper alt blir bra til slutt ❤️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...