Gjest MrTeddy29 Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Er det noe jeg virkelig hater i livet, så er det å være fyllesjuk dagen etterpå. Er utrolig sjeldent jeg drikker, kan være kanskje 1-2 ganger i året at jeg går helt ut på en fest. Var ute igår på byen med en kompis, vi hadde det ganske kjekt og ble et par øl for mye. Sitter i dag med en helvetes hangover. Men så ser jeg folk som drar ut veldig ofte, hele helgen og drikker seg fordærva med både spirit og øl, hvordan takler folk det der? Selv når jeg var i 18 årene så drakk jeg aldri så mye.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Kroppen venner seg til giften. Joda, mye er at en er dehydrert, men detoxen er mye snillere hvis det er noe du gjør ofte. Festa mye som ung, men idag er jeg så godt som avholds. Anonymkode: 3fc59...3ad
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Nå fester jeg ikke ofte, men når jeg først drikker en del drikker jeg meg likvel sjeldent full. Har god kontroll på grensen som gjør meg alt for dehydrert og uggen. På vgs ble det helger med fest x2 nesten hver uke en periode, men selv da gikk jeg sjeldent over grensen. Skubbet heller grensen litt og litt, og til slutt kunne jeg drikke 0,5-0,7l med 40% sprit på en kveld uten å bli fyllesyk. Bare tørst. Anonymkode: 7b0cb...301
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Tolerantgrensen blir jo større jo oftere og mere du drikker. Drikker en sjelden så blir en og mere fyllesyk. Selv jobber jeg i utelivsbransjen og tar meg en øl og flere ganske ofte. Liker å utforske nytt øl og nye smaker innenfor drinker og vin men blir sjeldent fyllesyk lengre. Det er en grunn til at vi i den bransjen hater julebord sesongen for da går de som "bare drikker en eller to" ganger i året så jævlig på trynet, mens de som et vandt til alkohol ikke har noe problem med oppførselen stortsett. Anonymkode: 7a85b...ba4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå