Gå til innhold

Adjunkt med opprykk. Hvilket lønnstrinn og ansiennitet har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på hva andre med samme stillingstittel tjener? Selv har jeg over 20 års ansiennitet og lønnstrinn 43. Har alltid blitt fortalt at det er nytteløst å forhandle seg opp i lønn, men har likevel inntrykk av at andre har gjort dette. Stemmer det at lønnen er satt? Hva tjener dere andre i samme stilling og hvor lang ansiennitet har dere?

Anonymkode: 0c4c9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg jobber i Oslo, så er egen tariff her, men utstrakt tradisjon i Osloskolen å dele ut ekstra lønnstrinn. Dette bestemmes sentralt og det er visstnok gitte kriterier som skal fylles (kan variere fra år til år hva kriteriene er, typisk skal det være de som har blitt hengende bak i andre oppgjør), men det er jo absolutt en betydelig trynefaktor bak også. 

Anonymkode: 93e4d...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Adjunkt med tillegg med 14 års ansiennitet. Tjener etter minstelønnstabellen, så 536 800kr. 

Anonymkode: 4a843...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 8 års ansenitet og har bare garantilønnen (minste mulig lønn for min utdannelse og ansenitet.) Jeg har kontaktlærertillegg i tillegg da, men det mister jeg jo dersom jeg ikke vil være kontaktlærer. Tror dessverre de fleste kommuner utenom Oslo opererer med garantilønn.

Anonymkode: 8ced2...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jobber i kommune langt utenfor Oslo. 14 års anseinnitet, 562000,- i året. Jobber i grunnskolen. Kontaktlærertillegg og funksjonstillegg kommer i tillegg til fastlønnen. Stiger ikke nemneverdig i lønn før om 2 år ved 16 års ansiennitet. 

Anonymkode: cbd33...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...