Gå til innhold

Wow. Kolonial var faktisk frekke..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en fast bestiller og når de kom i dag så de × you offer from is like all time.. × og han lo.. seriøst. Har bestilt en gang i uka i flere måneder men nå bestilte jeg sust fir tre dager siden... så altså det var ikke så lenge siden sist. Tror ikke jeg kommer til å bestille derifra mer. Er det andre med lignende erfaringer med de?

Anonymkode: 3987f...45f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 

Anonymkode: 28979...ecf

• Liker 48
Skrevet

Altså ja, det er en flåsete kommentar. Men virkelig ingenting å ta seg nær av. Hadde ikke brydd meg om det. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 

Kolonial hjemlecering mat

Skrevet

Han prøvde å være morsom. Kanskje han liker deg? Snakket han gebrokkent engelsk så kan ting fort komme ut litt feil uten at det var ment frekt på noen måte. 

Ble du -KRENKET-? 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ludovica- skrev:

Altså ja, det er en flåsete kommentar. Men virkelig ingenting å ta seg nær av. Hadde ikke brydd meg om det. 

Nei men opplevde at hele han var frekk liksom. Idet han kom kjørende også. Han har aldri vært hus meg før fordi jeg kjenner igjen ansiktet hans, men mulig han har jobba på lageret og kjenner igjen navnet mitt. I dont know. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Halvgæren skrev:

Han prøvde å være morsom. Kanskje han liker deg? Snakket han gebrokkent engelsk så kan ting fort komme ut litt feil uten at det var ment frekt på noen måte. 

Ble du -KRENKET-? 

Ts. Jeg følte meg dum nemlig. Ja hsn snakka dårlig engelsk. Nei. Var bare mer det at han lo hele tiden og han hjalp meg ned det opp i min etasje så det var jo snilt men ellers hånlig oppførsel.. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kolonial hjemlecering mat

Ja såppas fikk jeg med meg. Men du skriver vanvittig rotete. Hva var det engelske? 

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja såppas fikk jeg med meg. Men du skriver vanvittig rotete. Hva var det engelske? 

You order from us like all time.. og så ser han på meg med et nervøst blikk og virker rar mens vi står i heisen.. og jeg bare jaa...

Jeg har jo og en kjæreste som jeg bor med og det gjør det jeg handler nye mer derifra nå enn før fordi han spiser mye mer enn meg. Tenkte ikke at de som jobber på sånne butikker ville brydd seg om h ør ofte jeg bestiller. Er vel bare det at jeg er veldig ung  og er ganske slank år de lurer kanskje.. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi en av sjåførene var uheldig med en uttalelse (i dine øyne) så er hele Kolonial vanvittig frekke?

Jaja. 

Anonymkode: 7519e...04a

• Liker 46
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurte jeg på også. Hva betyr «you offer from is all the time?»:klo: At du bestiller ting derfra hele tiden? Du er vel neppe den eneste som gjør det, så jeg ville tolket det som en «morsom» kommentar eller noe. Bare noe køddete, om han var utenlandsk er det helt normalt, de snakker jo ganske naturlig til fremmede. 
Minner meg om da jeg var ungdom og spiste mye på en restaurant i bygda med noen venninner ofte. Hver gang jeg kom til kassa så spurte han; «En kyllingkebab?» Før jeg rakk å si noe. Vi bare lo :P 

Anonymkode: 9b0f8...9cc

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurte jeg på også. Hva betyr «you offer from is all the time?»:klo: At du bestiller ting derfra hele tiden? Du er vel neppe den eneste som gjør det, så jeg ville tolket det som en «morsom» kommentar eller noe. Bare noe køddete, om han var utenlandsk er det helt normalt, de snakker jo ganske naturlig til fremmede. 
Minner meg om da jeg var ungdom og spiste mye på en restaurant i bygda med noen venninner ofte. Hver gang jeg kom til kassa så spurte han; «En kyllingkebab?» Før jeg rakk å si noe. Vi bare lo :P 

Anonymkode: 9b0f8...9cc

Les over..

AnonymBruker
Skrevet

En afrikaner jeg var på besøk hos...les: "fest" hos, kom og klappet meg på magen og lurte på om jeg likte å spise mye? Det gjorde jeg jo ikke. Min mage var helt vanlig rett opp og ned. Han bare syns det var morsomt. Folk har forskjellig måter å sosialisere på og se humor på. Ts`sin ombringer var klønete verbalt. Det er bare å overse. 

Anonymkode: dffd3...0b7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

You order from us like all time.. og så ser han på meg med et nervøst blikk og virker rar mens vi står i heisen.. og jeg bare jaa...

Jeg har jo og en kjæreste som jeg bor med og det gjør det jeg handler nye mer derifra nå enn før fordi han spiser mye mer enn meg. Tenkte ikke at de som jobber på sånne butikker ville brydd seg om h ør ofte jeg bestiller. Er vel bare det at jeg er veldig ung  og er ganske slank år de lurer kanskje.. 

Det var vel ikke frekt? Da er du veldig lettkrenkt i såfall...

Anonymkode: ac928...ccd

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du må lese korrektur før du poster.....umulig å skjønne hva du mener før langt nede i tråden.

Men du er fortsatt veldig lett å fornærme.

Anonymkode: 17355...733

• Liker 38
Gjest commeilfaut
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg kommer til å bestille derifra mer. Er det andre med lignende erfaringer med de?

Aner ikke hva du synes er feil med det han sa. Tipper han fisket etter komplimenter for bedriften han jobber i, og at han forventet et "ja, jeg er skikkelig fornøyd med dere" som svar. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men opplevde at hele han var frekk liksom. Idet han kom kjørende også. Han har aldri vært hus meg før fordi jeg kjenner igjen ansiktet hans, men mulig han har jobba på lageret og kjenner igjen navnet mitt. I dont know. 

Der handler jo om hvordan du omfavner det. Istedenfor å bli så fornærma og ille berørt kunne du bare ledd av det. For man vil jo møte på folk sier sier ting man opplever som frekt, teit dustete osv hele tiden.

Her handler det nok mye om kulturforskjeller og, og at man har ulik tilnærming til humor og sosiale settinger.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestiller også mye fra de og jeg er kjempe fornøyd med at de kjenner meg igjen og husker megbog bestillingene.

Kanskje greit å ta frem krenkekrakken din for dette er ingenting å reagere på. Er du lettkrenkelig sånn ellers i livet å, eller bare når folk er stressa å prøver å være hyggelige? 

Anonymkode: 6f439...92b

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...