Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2005 #1 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei jenter og gutter. Hvor mange turer i skogen har du gått i år? Jeg tror det er altfor få som benytter seg av den sjansen til å oppleve den fullstendige ro og skjønnheten som naturen byr på. Jeg er på tur i skogen sånn ca 3-4 ganger i uken, hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juli 2005 #2 Del Skrevet 14. juli 2005 To ganger i år. Pleier ikke gå tur mer enn en håndfull ganger i året, kun om sommeren. Er ikke noe turmenneske egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juli 2005 #3 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har gått mye tur... men ikke alle i skogen. Vi bor langs kysten, så her i gården går vi for det meste på tur langs vannet... Men det gir ro det også! Går vel tur sånn gjennomsnittlig et par-tre ganger i uka. Er deilig å gå tur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darcy Skrevet 14. juli 2005 #4 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har gått èn tur og syklet noen flere ganger (i skogen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inca Skrevet 14. juli 2005 #5 Del Skrevet 14. juli 2005 Så mange ganger at jeg ikke har tall. Går hver dag sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 14. juli 2005 #6 Del Skrevet 14. juli 2005 Nesten hver dag. Går også endel lengre turer i fjellet. Er et turmenneske ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. juli 2005 #7 Del Skrevet 17. juli 2005 Pleier å jogge i skogen 2-3 dager i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #8 Del Skrevet 17. juli 2005 Ganske mange egentlig, til tross for at det er et stykke til naturen herfra som jeg bor. Har ikke bil, så da blir jeg avhengig av offentlig transport eller snille venner. Jeg har alltid hunden med meg på sånne turer. Han forbinder både buss og bil med tur nå, så han gleder seg like mye hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibs Skrevet 17. juli 2005 #9 Del Skrevet 17. juli 2005 3-4 ganger i uken. I år skal ferien tilbringes i den norske fjellheimen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 17. juli 2005 #10 Del Skrevet 17. juli 2005 2-3 turer hver uke med hunden i skogen...ellers sykler jeg med hunden eller går tur på veien her hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. juli 2005 #11 Del Skrevet 18. juli 2005 Det gjør jeg nesten daglig, året rundt. Er jeg hjemme, så går jeg i skogen. Er jeg på hytta, så går jeg der (på fjellet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 18. juli 2005 #12 Del Skrevet 18. juli 2005 Hm...la meg tenke...det er vel omtrent...et øyeblikk...trooor det er sånn ca....ja, nå er jeg ganske sikker, INGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #13 Del Skrevet 18. juli 2005 I skogen? Jeg sykler i skogen 3-4 ganger pr. uke, og av og til jogger jeg der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 19. juli 2005 #14 Del Skrevet 19. juli 2005 Er litt av en skautraver, og tar meg en tur i skogen stort sett daglig, enten for å gå så langt jeg orker, eller for løpeturer, gjerne tidlig på morgenen, da er sjansene store for å få sett noen av skogens dyr også. På søndag f.eks. så jeg to harepuser som gresset og koste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2005 #15 Del Skrevet 7. august 2005 Dessverre ikke mer enn en gang pr måned. Skulle ønske at jeg var litt flinkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2005 #16 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg jobber i barnehage og går på tur i skogen minst to ganger i uka hele året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. august 2005 #17 Del Skrevet 13. august 2005 Altfor sjelden. 1 - 2 ganger i måneden, tenker jeg. Er litt skauredd når jeg går alene (skjønt, alene i marka her i Oslo skal det litt til å være), og foretrekker det åpne og nakne fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 13. august 2005 #18 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg bor i skogen, så går jeg en tur er det skogstur med det samme. Går tur tre - fem dager i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 14. august 2005 #19 Del Skrevet 14. august 2005 ikke mange 5-7 ganger eller noe..Alt for lite egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 15. august 2005 #20 Del Skrevet 15. august 2005 Går altfor lite tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå