AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Jeg for min del synes bare det ser merkelig ut med en utringning som går omtrent ned til magen. Bildet jeg legger ut er ikke blant de verste, og damen er pen (men for meg er det en grusom kjole pga utringningen). Jeg synes ikke det er pent, men tenker heller ikke på det som vulgært eller utfordrende. Bare dumt/ rart/ upraktisk... 😜 Anonymkode: 49ff6...da4
Halvgæren Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 (endret) Jeg tenker at man må utstråle en viss selvtillit for å bære en sånn type kjole. Nytter ikke å komme lutrygget og se ned i gulvet når man går med noe sånt. Opp med haken og rett i ryggen. Selv kunne jeg ikke gått i det, hadde ikke følt meg vel og hadde sikkert også vært stressa for at pattene skulle sprette ut. Endret 5. august 2020 av Halvgæren 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Nei, det er ikke pent. Går man med sånt så er man veldig oppmerksomhetspsyk. Anonymkode: 8fb60...270
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Har for store pupper, blir bare vulgært. Anonymkode: 7ae05...27c 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Pent på kvinner med faste bryst som fortsatt peker fremover, ikke pent på overvektige og kvinner hvor gravitasjonskraften har seiret. Anonymkode: 3c958...b62 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Noen cm opp på en løsere topp på en slank person med små bryst kan være fint. Anonymkode: 04972...ffc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 Da jeg hadde små bryster syntes jeg det var fint. Nå kan jeg ikke gå med det, det blir bare vulgært. Samme med blonder rundt utringningen. Anonymkode: 81247...7f9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Synes det er stygt uansett. Anonymkode: f4809...8b5 2
AnonymBruker 42 Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare dumt/ rart/ upraktisk Fint, stilig, OG praktisk på den rette kroppen m. "riktig" klær Om du skal henge deg opp i noe som er upraktisk, så må det i så fall bli et slep som det på bildet, og evt. høye hÆlÆr! Endret 4. august 2020 av Beeblebrox
WhiteSwan Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 Nei. Men funker jo hvis man har små pupper som hun da
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #11 Skrevet 5. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Pent på kvinner med faste bryst som fortsatt peker fremover, ikke pent på overvektige og kvinner hvor gravitasjonskraften har seiret. Anonymkode: 3c958...b62 Bryster henger naturlig, sånn er kvinnekroppen Anonymkode: 11222...fd1 1
Gjest Paramount Skrevet 5. august 2020 #12 Skrevet 5. august 2020 Enig med ts, det ser merkelig ut, på grensen til stygt rett og slett. Ikke sexy i det hele tatt. Sexy er når klær følger konturene på kroppen. Ikke et slamsete seil som henger nærmest uavhengig av kroppsfasong.
Sokkar Skrevet 5. august 2020 #13 Skrevet 5. august 2020 Synes ikke det er pent. Men synes det er finere når brystene er lagt til siden, enn de som har tapet seg til runde, pusha bryst. Men generelt liker jeg best diskré utringning. Litt sånn at jeg ser at det er noe der, men det er ikke alt jeg ser 😊 gjerne ørlite mindre også 😊
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #14 Skrevet 5. august 2020 Jeg synes ikke det er pent. Men om man er såpass flatbrysta som hun på bildet så er det OK. Har man mer bryst blir det bare stygt. Anonymkode: fdebf...c82
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #15 Skrevet 5. august 2020 På 3.8.2020 den 18.49, AnonymBruker skrev: Jeg for min del synes bare det ser merkelig ut med en utringning som går omtrent ned til magen. Bildet jeg legger ut er ikke blant de verste, og damen er pen (men for meg er det en grusom kjole pga utringningen). Jeg synes ikke det er pent, men tenker heller ikke på det som vulgært eller utfordrende. Bare dumt/ rart/ upraktisk... 😜 Anonymkode: 49ff6...da4 Ja, dette synes jeg er fint. Anonymkode: 6f29a...c0c 1
HopelessFear Skrevet 5. august 2020 #16 Skrevet 5. august 2020 Utringningen bryr meg ikke stort. Er mer bekymret for det skjørtet. Hun loffer jo rett i det og kommer garantert til å snuble både en og to ganger løpet av kvelden
Peanut Skrevet 5. august 2020 #17 Skrevet 5. august 2020 Den typen utringning synes jeg bare er estetisk pent på kvinner med middels til små pupper
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #18 Skrevet 5. august 2020 På 3.8.2020 den 18.49, AnonymBruker skrev: Jeg for min del synes bare det ser merkelig ut med en utringning som går omtrent ned til magen. Bildet jeg legger ut er ikke blant de verste, og damen er pen (men for meg er det en grusom kjole pga utringningen). Jeg synes ikke det er pent, men tenker heller ikke på det som vulgært eller utfordrende. Bare dumt/ rart/ upraktisk... 😜 Anonymkode: 49ff6...da4 Ikke min smak hvertfall. For meg så blir det litt "tøytete" på en måte. Veldig naken på en måte. 4 timer siden, Sokkar skrev: Synes ikke det er pent. Men synes det er finere når brystene er lagt til siden, enn de som har tapet seg til runde, pusha bryst. Men generelt liker jeg best diskré utringning. Litt sånn at jeg ser at det er noe der, men det er ikke alt jeg ser 😊 gjerne ørlite mindre også 😊 Dette er heller mer min stil og smak😄 Anonymkode: a8a81...7c5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #19 Skrevet 5. august 2020 Det kommer mer an på kropp og stilnivå enn selve utringningen. Jeg synes det er veldig flott og smakfullt med den kroppen og stilen som er på bildet i hovedinnlegget, men helt fryktelig på dette bildet: Anonymkode: fa965...136 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #20 Skrevet 6. august 2020 Ser like billig ut på menn som på kvinner. Anonymkode: 6e271...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå