Gå til innhold

Synes du så dyp utringning er pent/ sexy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del synes bare det ser merkelig ut med en utringning som går omtrent ned til magen. Bildet jeg legger ut er ikke blant de verste, og damen er pen (men for meg er det en grusom kjole pga utringningen).  Jeg synes ikke det er pent, men tenker heller ikke på det som vulgært eller utfordrende. Bare dumt/ rart/ upraktisk...  😜

image.thumb.jpeg.08caca09b508023e7e08380e1d4f81e0.jpeg

Anonymkode: 49ff6...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tenker at man må utstråle en viss selvtillit for å bære en sånn type kjole. Nytter ikke å komme lutrygget og se ned i gulvet når man går med noe sånt. Opp med haken og rett i ryggen. 

Selv kunne jeg ikke gått i det, hadde ikke følt meg vel og hadde sikkert også vært stressa for at pattene skulle sprette ut. 

Endret av Halvgæren
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke pent. Går man med sånt så er man veldig oppmerksomhetspsyk.

Anonymkode: 8fb60...270

AnonymBruker
Skrevet

Har for store pupper, blir bare vulgært.

Anonymkode: 7ae05...27c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Pent på kvinner med faste bryst som fortsatt peker fremover, ikke pent på overvektige og kvinner hvor gravitasjonskraften har seiret.

Anonymkode: 3c958...b62

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen cm opp på en løsere topp på en slank person med små bryst kan være fint. 

Anonymkode: 04972...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde små bryster syntes jeg det var fint. Nå kan jeg ikke gå med det, det blir bare vulgært. Samme med blonder rundt utringningen. 

Anonymkode: 81247...7f9

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er stygt uansett.

Anonymkode: f4809...8b5

• Liker 2
Skrevet (endret)
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare dumt/ rart/ upraktisk

Fint, stilig, OG praktisk på den rette kroppen m. "riktig" klær :opplyser: Om du skal henge deg opp i noe som er upraktisk, så må det i så fall bli et slep som det på bildet, og evt. høye hÆlÆr! 

Endret av Beeblebrox
Skrevet

Nei. Men funker jo hvis man har små pupper som hun da 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pent på kvinner med faste bryst som fortsatt peker fremover, ikke pent på overvektige og kvinner hvor gravitasjonskraften har seiret.

Anonymkode: 3c958...b62

Bryster henger naturlig, sånn er kvinnekroppen

Anonymkode: 11222...fd1

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Enig med ts, det ser merkelig ut, på grensen til stygt rett og slett. Ikke sexy i det hele tatt. Sexy er når klær følger konturene på kroppen. Ikke et slamsete seil som henger nærmest uavhengig av kroppsfasong.

Skrevet

Synes ikke det er pent. Men synes det er finere når brystene er lagt til siden, enn de som har tapet seg til runde, pusha bryst. 

Men generelt liker jeg best diskré utringning. Litt sånn at jeg ser at det er noe der, men det er ikke alt jeg ser 😊  gjerne ørlite mindre også 😊

O81015_WHI-1.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er pent. Men om man er såpass flatbrysta som hun på bildet så er det OK. Har man mer bryst blir det bare stygt.

Anonymkode: fdebf...c82

AnonymBruker
Skrevet
På 3.8.2020 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del synes bare det ser merkelig ut med en utringning som går omtrent ned til magen. Bildet jeg legger ut er ikke blant de verste, og damen er pen (men for meg er det en grusom kjole pga utringningen).  Jeg synes ikke det er pent, men tenker heller ikke på det som vulgært eller utfordrende. Bare dumt/ rart/ upraktisk...  😜

Ja, dette synes jeg er fint. 

Anonymkode: 6f29a...c0c

• Liker 1
Skrevet

Utringningen bryr meg ikke stort. Er mer bekymret for det skjørtet. Hun loffer jo rett i det og kommer garantert til å snuble både en og to ganger løpet av kvelden :fnise:

Skrevet

Den typen utringning synes jeg bare er estetisk pent på kvinner med middels til små pupper :sleep:

AnonymBruker
Skrevet
På 3.8.2020 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Ikke min smak hvertfall. For meg så blir det litt "tøytete" på en måte. Veldig naken på en måte.

4 timer siden, Sokkar skrev:

Synes ikke det er pent. Men synes det er finere når brystene er lagt til siden, enn de som har tapet seg til runde, pusha bryst. 

Men generelt liker jeg best diskré utringning. Litt sånn at jeg ser at det er noe der, men det er ikke alt jeg ser 😊  gjerne ørlite mindre også 😊

O81015_WHI-1.jpg

Dette er heller mer min stil og smak😄

Anonymkode: a8a81...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer mer an på kropp og stilnivå enn selve utringningen. Jeg synes det er veldig flott og smakfullt med den kroppen og stilen som er på bildet i hovedinnlegget, men helt fryktelig på dette bildet:

Roma 3131 - Low Cut Red Club Dress

Anonymkode: fa965...136

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser like billig ut på menn som på kvinner. 

Anonymkode: 6e271...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...