Gjest cecilies Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Heisann...jeg er ingen kløpper på data,så jeg lurte på om det var noen her som kunne lagt ut noen linker til meg ang tiaraer...helst i bergen,så jeg kan løpe å kjøpe...er ingen erfaren bruker,som dere sikkert skjønner..så jeg trenger deres hjelp...
Lassie Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 HER kan du besille fra nettet Det er ei som lager dem selv, men de er jo utrolig fine!! De er også billigere enn de du kjøper i en brudesalong iallfall. Om du ikke vil bestille over nettet så vil jeg tippe at de fleste brudesalongene i Bergen har et utvalg av tiaraer. Lykke til!
Augustbrud02 Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Det er min nettside som ligger over her, og jeg lager tiaraer på bestilling. Du får den i løpet av max 1 uke (med mindre du ønsker helt spesielle farger eller fasonger) og du får den akkurat slik du selv vil ha den. Prisene ligger også langt under brudebutikk-priser. Ønsker du mer info kan du gjerne sende meg en mail, adressen finner du på linken som er lagt ut over her!
Lassie Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Næ, er det deg?? Da vet jeg hvem jeg skal kontakte når jeg finner ut om jeg skal ha tiara
Augustbrud02 Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 Næ, er det deg?? Da vet jeg hvem jeg skal kontakte når jeg finner ut om jeg skal ha tiara ← Bare kontakt i vei du. alltid hyggelig med forespørsler, og det er en del fra forumet her som har valgt mine tiaraer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå