AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Nå bor vi på ett sentralt sted, med bhg og skole bare noen minutter fra oss. Men vi drømmer om å kjøpe en gård som ligger veldig usentralt til. 30 min til skole og bhg, og eldste barnet som går på VGs får 1 times reisevei til skolen. Anonymkode: 91845...6e0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Hva sier barna? Ville nok drøftet det med de, i alle fall den eldste. Er det en drøm og dere er innstilt på kjøringen som kreves av å bo sånn til. Ville jeg valgt det lykke til Anonymkode: bb140...e0b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Jeg avventer med å følge slike drømmer til barna er ute av redet. Vi bor også nærme begge skolene, og barna har sine venner i nabolaget. Når de flytter ut, selger jeg huset på dagen og flytter dit JEG vil. Men det er jo opp til hver enkelt hva man skal gjøre i en sånn situasjon 😊 Anonymkode: 4e8f6...efd
Kenelz Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 (endret) Veldig sært å bo så langt unna, spesielt for vgs-barnet. Avvent. Edit: Barna dine blir mindre sosiale. Er godt for barn å gå/sykle til hverandre når de blir litt eldre. Er ikke gøy å vær den i klassen der man må legge an tid til å bli kjørt 30 min for å besøke noen. Er ikke alle foreldre som orker å kjøre barnet sitt hos deg for besøk for eks. Endret 3. august 2020 av Kenelz
Ulrikke Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Drømmer om det samme på grunn av mulighet til dyrehold på annen måte enn her på boligfeltet. Men JEG (vi, da) flytter ikke nå. Yngste begynner i 10. klasse. På grunn av det sosiale for henne og å slippe å bruke timesvis i bil hver dag... Vi bor allerede "ytterst" på boligfeltet og ser at det er knotete nok av og til i forhold til de som bor midt i smørøyet.... Hvis barna dine er positivt innstilt TS, og klarer å forstå hva det innebærer, så kan dere jo vurdere det. Vil ikke barna, så ville jeg definitivt ha ventet. Mye mulig det blir småbruk her når tenåringen har flyttet hjemmefra! Og om ikke småbruk, så ihvertfall hus uten naboer på alle kanter! Men det blir senere, ikke nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå