AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Kan dere forklare litt hvordan så mange, inkludert helepersonell, har latt seg lure? Anonymkode: 556e3...72c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Jeg tror pandemien er reell. Men jeg tror ikke dermed den er farlig. Forurensing dreper, beviselig, flere titals milioner mennesker hvert eneste år. 5 millioner av dem, konservativt anslått, dør av luftforurensing alene. Og dette er ikke mennesker i slummen i Jakarta. Dette er også folk i Oslo, London og new York. Grunnen til at myndighetene går gong-ho av korona er at de har en plan. Den er laget av who. Og det er den planen de aller fleste følger. Den er laget etter sars-utbruddet, og tar altså hlyde for en dødelighet på 1 av 3 smittede. Å implementere den planen på 1-5 av 100 smittede er fullstendig overkill. 1-5% dødelighet er barnemat mot det vi ser konturene av når det kommer til forurensings-dødsfall. Og der gir myndighetene blanke f*. Så jeg tror på kovid. Jeg bare vet at 5% døde ikke er krise. Forurensing er krise. Anonymkode: 561ce...586 6
pia mater Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så jeg tror på kovid. Jeg bare vet at 5% døde ikke er krise. Forurensing er krise. Anonymkode: 561ce...586 Et overbelastet helsevesen som må si nei til pasienter som da vil dø i kø for å få behandling, er derimot litt krise. 3
MarieLo Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Helsepersonell blir lurt de også, men flere og flere av legene og sykepleierne våkner til. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 2 timer siden, MarieLo skrev: Helsepersonell blir lurt de også, men flere og flere av legene og sykepleierne våkner til. Overrasker ingen at du tror på dette da. Men hvor i videoen sier hun at pandemien ikke er reell? Ellers er propagandakanalen CGTN (China Global Television Network) ikke noe jeg ville stolt på. Anonymkode: 556e3...72c 4
MarieLo Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overrasker ingen at du tror på dette da. Men hvor i videoen sier hun at pandemien ikke er reell? Ellers er propagandakanalen CGTN (China Global Television Network) ikke noe jeg ville stolt på. Anonymkode: 556e3...72c Hvorfor skal hun si det mener du? Og hun la bare denne videoen på YouTube selv, og så har CGTN plukket den opp i ettertid. Originalen er noe lengre. Og denne var den første jeg fant så da kopierte jeg den linken.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Hvorfor skal hun si det mener du? Hvorfor poster du denne her da, har du ikke fått med deg hva tråden handler om? Anonymkode: 556e3...72c
MarieLo Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor poster du denne her da, har du ikke fått med deg hva tråden handler om? Anonymkode: 556e3...72c Poenget var at det sier seg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Poenget var at det sier seg selv. Vi vet at helsesystemet i USA er totalt fucked opp, men det var ikke det vi diskuterte her. Anonymkode: 556e3...72c 2
MarieLo Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vet at helsesystemet i USA er totalt fucked opp, men det var ikke det vi diskuterte her. Anonymkode: 556e3...72c Dette blir slitsomt når du leker en bedreviter når du ikke forstår. Greien er at de behandler covid-19 pasienter dårligere for å få antallet på dødsfall opp, for å øke troverdigheten på pandemien. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 28 minutter siden, MarieLo skrev: Dette blir slitsomt når du leker en bedreviter når du ikke forstår. Greien er at de behandler covid-19 pasienter dårligere for å få antallet på dødsfall opp, for å øke troverdigheten på pandemien. Det finnes det ingen seriøse kilder som hevder. Du må ikke sluke alt du ser på YouTube. Dog, det kan godt hende de med dårlig eller ingen helseforsikting får dårlig hjelp. Men det skyldes det bedritne helesystemet i USA. Anonymkode: 556e3...72c 8
Frøyamor Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 Har en bekjent som mener covid ikke egentlig eksisterer, det har de bare funnet på for å dekke over 5G strålinga. Det er den som gjør oss syke visst nokk..... 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 Omg folk er så.... 🙊🙊 Covid er så klart ekte. Anonymkode: 2189e...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 På 3.8.2020 den 17.53, pia mater skrev: Et overbelastet helsevesen som må si nei til pasienter som da vil dø i kø for å få behandling, er derimot litt krise men helsevesenet her hjemme er jo ikke overbelastet - så da blir det jo ingen krise. Anonymkode: 8398d...9ef
pia mater Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: men helsevesenet her hjemme er jo ikke overbelastet - så da blir det jo ingen krise. Anonymkode: 8398d...9ef Hmmm, kanskje det har gått bra på grunn av restriksjonene for å bremse smitten? 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #16 Skrevet 5. august 2020 17 timer siden, pia mater skrev: Hmmm, kanskje det har gått bra på grunn av restriksjonene for å bremse smitten? ja, det har jo det. Så man kan takke de som valgte å stenge store deler av samfunnet vårt for at det er sånn. Men jeg tror allikevel at det hele ble veldig overdimensjonert... Men heller det, enn å reagere altfor sent og dermed få en krise. Anonymkode: 8398d...9ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #17 Skrevet 7. august 2020 Det er mange som vet at det er tull, men som har fått beskjed om å holde munnen lukket. Anonymkode: f1cd4...87e 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #18 Skrevet 8. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange som vet at det er tull, men som har fått beskjed om å holde munnen lukket. Anonymkode: f1cd4...87e Hvor mange må til for å dekke over konspirasjonen? 1000? 25.000? 500.000? 2 mill+ ? Sannsynligvis det siste. Minner også om at ikke engang presidenten i USA klarte å få seg en BJ på kontoret uten at det blir avslørt... Bare tenk; alle familiene til de døde (som da egentlig døde av noe annet?) må holde kjeft. Alle sykepleiere, leger, sykehusansatte. Alle i helsevesenet. Alle forskere som forsker på vaksine (forsker da egentlig på noe annet?) Det er rett og slett ikke mulig å få så mange folk til å «holde kjeft» om noe så stort som dette. Anonymkode: 91190...3b9 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #19 Skrevet 8. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mange må til for å dekke over konspirasjonen? 1000? 25.000? 500.000? 2 mill+ ? Sannsynligvis det siste. Minner også om at ikke engang presidenten i USA klarte å få seg en BJ på kontoret uten at det blir avslørt... Bare tenk; alle familiene til de døde (som da egentlig døde av noe annet?) må holde kjeft. Alle sykepleiere, leger, sykehusansatte. Alle i helsevesenet. Alle forskere som forsker på vaksine (forsker da egentlig på noe annet?) Det er rett og slett ikke mulig å få så mange folk til å «holde kjeft» om noe så stort som dette. Anonymkode: 91190...3b9 Nå gikk ikke Clinton og co akkurat stille i dørene heller. Det var ingen hemmelighet det de holdt på med. De hadde bare ikke regnet med at noen skulle få til å få det ut i media som de tross alt styrte selv. Her i Norge er det nok mange sykepleiere som tenker sitt og holder munn for å ikk, e skape trøbbel for seg selv. Syns du ikke det er merkelig at en sykehuslege som selv hadde væt smittet dro sporenstreks til talia for å hjelpe til straks han var ferdig med karantenen og hadde fått negativt svar på prøve etter at han var positiv? Hvis viruset er så farlig og man ikke har immunitet og kan få det igjen, ville det ikke vært best at han ikke fortsatte i jobben da han tross alt nettopp hadde vært syk? Anonymkode: f1cd4...87e 1
Hatsumomo Skrevet 8. august 2020 #20 Skrevet 8. august 2020 På 4.8.2020 den 23.26, Frøyamor skrev: Har en bekjent som mener covid ikke egentlig eksisterer, det har de bare funnet på for å dekke over 5G strålinga. Det er den som gjør oss syke visst nokk..... Så møkkalei av å høre om den 5G greia, det verste er jo at galskapen rundt troen på dette fenomenet virker å bre om seg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå