Gjest lurven Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Er manglende utdannelse en grunn til å dumpe en fyr?
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 jeg var på dealeren med en jente, men ble dumpa på det grunnlaget blir litt oppgitt noen ganger
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #7 Skrevet 14. juli 2005 Det er svært personavhengig på hvem det gjelder. Hvis mannen er uten formell høyere utdanning, men at han er dyktig i sin jobb og har en anstendig, respektabel jobb, så synes jeg ikke manglende utdanning er et argument for dumping. Men hallo, tenker man ikke over dette før man komer så langt? Burde ikke heller spørsmålet ha vært "Hadde dere villet innlede et forhold til.."? En mann, med eller uten utdanning: det viktigste er at dere har kjemi og kommunikasjon (på flere plan). Man kan ha svært god kjemi med en mann selv om han ikke har den utdanningen en skulle ønske at han hadde. Den andre veien kan man være i lag med en mann hvis utdanning er høy og lang, men som ikke forstår hva du sier til ham (da hjelper det ikke med utdanning). Til syvende og sist blir kanskje spørsmålet: hvorfor liker jeg/liker jeg ikke denne mannen? Hvis alt ved ham er godtatt og elsket, men det formelle ikke er i orden, da elsker man ikke den personen slik den fortjener, da er det et uttrykk for "jåleri" og å ha det formelle i orden utad. Men hvis mannen er på en annen planet og ikke forstår deg (menn er jo ofte på en annen planet, utdannin eller ei), så er det en dumpe-grunn.
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #8 Skrevet 14. juli 2005 Jeg må innrømme at jeg lar være å innlede forhold / seriøse flørter med menn som har teknisk fagretning (elektro, bygg, vaktmestere, brannmenn, politi, ambulansesjåfører, etc.) fordi.... vet ikke helt, jeg bare føler for å ikke gjøre det. Har sett mange snille (ser sånn ut), kjekke og stilige menn innenfor de bransjene, men vet ikke hvorfor jeg holder meg unna jeg, det bare er sånn!
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juli 2005 #9 Skrevet 14. juli 2005 Nope. Er gift med en tekniker. Og han er flink til veldig mye...
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2005 #10 Skrevet 14. juli 2005 Nei, ikke god nok grunn hvis han har jobb! En annen ting er om han ikke hadde jobb og ikke hadde noen utdannelse og heller ikke ville utdanne seg..
Gjest Gjesten Skrevet 14. juli 2005 #11 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg må innrømme at jeg lar være å innlede forhold / seriøse flørter med menn som har teknisk fagretning (elektro, bygg, vaktmestere, brannmenn, politi, ambulansesjåfører, etc.) fordi.... vet ikke helt, jeg bare føler for å ikke gjøre det. Har sett mange snille (ser sånn ut), kjekke og stilige menn innenfor de bransjene, men vet ikke hvorfor jeg holder meg unna jeg, det bare er sånn! ← Politi går på høgskule i to eller tre år, så dei har no utdanning nok vel? Teknisk fagretning seier du, det inneber vel (sivil)ingeniørar og då, om du utelukkar politi på det grunnlaget... Endret 14. juli 2005 av attegløyma
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2005 #12 Skrevet 14. juli 2005 Jeg har gjort det-dumpet en mann på det grunnlaget. Han var og er fortsatt smart nok, men vi klarte ikke helt å kommunisere, følte jeg, pga ulik erfaringsbakgrunn og forskjellige knagger å henge erfaringene på.
Gjest synseren Skrevet 14. juli 2005 #13 Skrevet 14. juli 2005 Jeg liker menn med intelligens. Synes det er spennende med menn som er belest. Men tror du kan finne slike menn innen alle yrkesgrupper. :kys_2:
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #14 Skrevet 14. juli 2005 "Vi er ikke seksuelt kompatible" bertyr bare at hun synes tissen din er for liten. "Vi er ikke intellektuelt kompatible" betyr... Samme f hvorfor dette ikke gikk noe videre, vel. Den rette var hun uansett ikke (regner med at det ikke to flere år, men at det snarere er snakk om date-stadie her?).
Gjest L@dy in red Skrevet 14. juli 2005 #15 Skrevet 14. juli 2005 Er manglende utdannelse en grunn til å dumpe en fyr? ← Nei. Det er ikke avgjørende for om jeg vil få det godt med en mann. Om mannen hadde gått på sosialen så hadde jeg ikke brydd meg så lenge jeg viste at han hadde bein i nesa og klare mål. Og det kan de ha til tross for at de går på sosialen. Det kan være flere uforskyldte grunner til at man havner der, og i en sånn situasjon ønsker man ikke å være i frivillig. Men det finnes vel aldri regel uten unntak. Poenget mitt er at man ser på personligheten og ikke på fasaden. Ehhh, ja så sant han ikke er uteligger da. :grine2:
Gjest Moonshadow Skrevet 14. juli 2005 #16 Skrevet 14. juli 2005 Tror aldri jeg har vært sammen med en med utdannelse jeg
Gjest Violetta Skrevet 14. juli 2005 #17 Skrevet 14. juli 2005 Aldri i livet. Utdannelse i seg selv har ikke noe å si.
Gjest Darcy Skrevet 14. juli 2005 #18 Skrevet 14. juli 2005 Utdannelsen bryr meg midt i ryggen, det som teller er at han har en jobb og er istand til å forsørge seg selv uten problemer.
monja Skrevet 14. juli 2005 #19 Skrevet 14. juli 2005 Dumper absolutt ikke en som ikke har høyere utdanning. Det er ikke alt her i livet å ha gått mange år på høgskole/universitet.
MorningStar Skrevet 14. juli 2005 #20 Skrevet 14. juli 2005 Jeg vil være sammen med en person nettopp pga personligheten. Ikke hvor akademisk eller rik han er. Jeg syns det er overfladisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå