AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Hei! Er 11 uker på vei. Holdt meg litt for lenge før jeg gikk på do på jobb i går. Kjente typisk svie som minnet om urinveisinfeksjon. Dette forsvant når jeg kom hjem. I dag skjedde det samme, jeg holdt meg når jeg egentlig måtte på do da det var travelt på avdelingen. Nå har jeg svie og det kjennes ut som jeg må konstant på do for å tisse. Bør jeg ringe legevakt eller kan det vente til i morgen? Det er ganske ubehagelig. Takk for svar! Anonymkode: a35c8...de7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er 11 uker på vei. Holdt meg litt for lenge før jeg gikk på do på jobb i går. Kjente typisk svie som minnet om urinveisinfeksjon. Dette forsvant når jeg kom hjem. I dag skjedde det samme, jeg holdt meg når jeg egentlig måtte på do da det var travelt på avdelingen. Nå har jeg svie og det kjennes ut som jeg må konstant på do for å tisse. Bør jeg ringe legevakt eller kan det vente til i morgen? Det er ganske ubehagelig. Takk for svar! Anonymkode: a35c8...de7 Du bør ringe legevakten og ta urin prøve fortest mulig. Urinveisinfeksjon kan trigge en spontanabort og hvis du er lengre på vei og får det trigge fødsel.. så ring legevakten nå du! Bedre at du kommer dit og de ser på urinen at du har tatt feil enn at det går galt av at du ikke gjør noe med det. Anonymkode: 9acda...7d1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Ring legevakten du, men de vil nok be deg vente til i morgen. Dette er ikke en hastesak, selv om personen over her prøver å dramatisere veldig. Anonymkode: b8de0...b72 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ring legevakten du, men de vil nok be deg vente til i morgen. Dette er ikke en hastesak, selv om personen over her prøver å dramatisere veldig. Anonymkode: b8de0...b72 Jeg dramatiserer ikke! Hvis du leser deg opp på gravide og urinveisinfeksjon så står det at man kan spontanabortere om man går med urinveisinfeksjon uten å få behandling. Er ikke for å skremme henne, men for at hun ikke må gå med dette for å vente å se... venninnen min spontanaborterte i uke 16, og hun hadde urinveisinfeksjon. Så man skal ordne med sånt med en gang når man er gravid. Anonymkode: 9acda...7d1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dramatiserer ikke! Hvis du leser deg opp på gravide og urinveisinfeksjon så står det at man kan spontanabortere om man går med urinveisinfeksjon uten å få behandling. Er ikke for å skremme henne, men for at hun ikke må gå med dette for å vente å se... venninnen min spontanaborterte i uke 16, og hun hadde urinveisinfeksjon. Så man skal ordne med sånt med en gang når man er gravid. Anonymkode: 9acda...7d1 Dette vet jeg pga jobben min. Dette kan vente til i morgen, men jeg oppfordrer henne til å ta en telefon til legevakten. Anonymkode: b8de0...b72
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Jeg hadde UVI i uke 6, ventet to dager før jeg kontaktet lege, og nå er jeg i uke 30. Men ring legevakten, ts, så kan de fortelle deg hva du gjør. God bedring! Anonymkode: 2d320...444
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dramatiserer ikke! Hvis du leser deg opp på gravide og urinveisinfeksjon så står det at man kan spontanabortere om man går med urinveisinfeksjon uten å få behandling. Er ikke for å skremme henne, men for at hun ikke må gå med dette for å vente å se... venninnen min spontanaborterte i uke 16, og hun hadde urinveisinfeksjon. Så man skal ordne med sånt med en gang når man er gravid. Anonymkode: 9acda...7d1 Dette er sant Anonymkode: 0f6de...01c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Urinveisinfeksjoner alene kan ikke føre til spontanabort, hvor har dere dette fra? Anonymkode: d46be...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå