Gå til innhold

Chanti.no - trygt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kikker på gifteringer og kom tilfeldigvis over en annonse for ringer på Chanti. Fant en ring der jeg falt helt for, og mye billigere enn jeg har sett andre steder. 
Syns siden ser litt «billig» ut. Litt trashy liksom 🙈 

Er det trygt å bestille ring derfra? Noen som har erfaring? Spiller ingen rolle for meg hvor billig eller dyr ringen er så lenge det er en ring jeg syns er fin, men vil jo ikke ha en ring hvor steinen faller av etter ei uke heller 😝

Anonymkode: 82711...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.8.2020 den 16.49):

Kikker på gifteringer og kom tilfeldigvis over en annonse for ringer på Chanti. Fant en ring der jeg falt helt for, og mye billigere enn jeg har sett andre steder. 

Er det trygt å bestille ring derfra? Noen som har erfaring? Spiller ingen rolle for meg hvor billig eller dyr ringen er så lenge det er en ring jeg syns er fin, men vil jo ikke ha en ring hvor steinen faller av etter ei uke heller 😝

Bestilte du noe derifra? Hvordan var varen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2020 den 16.49):

Jeg bestilte en dyr safirring derfra for noen år siden, den var sykt fin. Har ikke kjøpt "billigere" varer derfra men antar at de er fine. Står jo antall karat, om det er syntetiske steiner, metall, osv 😊

Anonymkode: b6c4a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bestilt ringer og øredobber derfra mange ganger. Dansk selskap, mener jeg. Har ingenting å utsette på dem. Kommer til å bestille fra dem igjen. 

Anonymkode: 2f9d9...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Monimoni skrev (1 time siden):

Bestilte du noe derifra? Hvordan var varen?

Nei, mannen fant en ring i gullsmedbutikken rett i nærheten og den var så fin at da ble det den

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har bestilt ringer og øredobber derfra mange ganger. Dansk selskap, mener jeg. Har ingenting å utsette på dem. Kommer til å bestille fra dem igjen. 

Anonymkode: 2f9d9...43e

Så flott! Mulig jeg bestiller andre ringer osv derfra i fremtiden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...